Pricewatch Unsorted

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is het een idee om in pricewatch unsorted ook de mogelijkheid te maken om verkeerde items / prijzen etc te melden net zoals nu al kan in gewone pricewatch?
Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007
Op bovenstaande manier wordt de huidige "gewone" pricewatch up to date gehouden, onderstaande link ben ik al meerdere keren tegen gekomen (voorbeeldje van foutje):

pricewatch unsorted: Beko FNE19906 vriezer

Andere suggesties voor Pricewatch Unsorted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat is precies het foutje met die vriezer? Dat het een vriezer is en dus eigenlijk niet op Tweakers.net hoort?

Unsorted is effectief gewoon het aanbod van producten dat onze huidige klanten wel in hun feeds aanbieden, maar wij zelf (nog) niet in de pricewatch opgenomen hebben. Er zijn zat producten die we gewoon nooit gaan opnemen of waar in ieder geval op korte termijn helemaal geen aandacht verwachten te besteden. Maar op zich vinden we het prima dat het in unsorted staat, staat ons niet in de weg en onze bezoekers hopelijk ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
De prijs van 4launch daar klopt niet, de site geeft € 388 op en Unsorted een lagere prijs, maar op zich horen vriezers gewoon thuis in Unsorted :) Unsorted is juist bedoeld om de Pricewatch niet direct te vervuilen met dat soort producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Megaflix schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:13:
De prijs van 4launch daar klopt niet, de site geeft € 388 op en Unsorted een lagere prijs
"# Prijs inclusief € 17.00 verwijderingsbijdrage." staat er op hun site, ik gok dat ze de verwijderingsbijdrag er naar ons toe weer afhalen :)

[ Voor 18% gewijzigd door ACM op 27-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Dat zou inderdaad wel kunnen, de PW kan wel omgaan met verwijderingsbijdragen, Unsorted niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Unsorted weet niet dat het een vriezer is, en (dus) ook niet dat er verwijderingsbijdrage voor verplicht is. Dit zelfde probleem zul je dus zien met televisies van 4launch in Unsorted :(

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik weet niet of dit de plek is, maarja, nooit geschoten, altijd mis.

Ik was dus opzoek naar een usb-monitor, en ik weet dat Samsung ze heeft. Bijvoorbeeld een 7":
pricewatch: Samsung Syncmaster U70

Maar 800x480 vind ik dus weer wat te klein, maar in de category monitors is er tussen 7 en 15" niets. Op de site van Samsung komen 2 10" usb-monitors voorbij. Het type wat ik voor ogen heb staat dus in Unsorted:
pricewatch unsorted: Samsung SPF-107H - Digitale fotolijst -flash 1 GB - 10.2"

Misschien dat die naar de juiste plek overgehengeld kan worden?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

RaZ schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:43:
Dat kan, klik maar eens rechts op 'Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/if/icons/product_add.gifProduct toevoegen', dan gaat de crew hem daarna in de echte pricewatch deponeren :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

moto-moi schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:48:
[...]

Dat kan, klik maar eens rechts op '[afbeelding]Product toevoegen', dan gaat de crew hem daarna in de echte pricewatch deponeren :)
Thanx, en done ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
RaZ schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:43:
Die vind je in de Pricewatch ook niet onder monitoren, maar in de categorie digitale fotolijsten. Van de twee 7 inch'ers die er nu wel staan, staat er een gewoon op de verkeerde plek.

De pricewatch: Thermaltake A2413 is bedoeld voor gebruik in auto's en hoort niet bij de desktop monitors, de pricewatch: Samsung Syncmaster U70 is wel een monitor, maar misschien ook meer een fotolijstje dan een monitor. Hij staat wel als enige 7 inch monitor op de site van Samsung. De overigen staan bij de fotolijsten op hun site.

Voor wat betreft de SPF-107H, ik heb je submit net verwerkt: pricewatch: Samsung SPF-107H

[ Voor 9% gewijzigd door Megaflix op 28-03-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die 2 Samsung passen in beide eigenlijk, aangezien het ook DisplayLink monitoren zijn. Ik zou ze dus ook daar verwachten, maar inderdaad, primaire functie is wel een photo-frame.

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1