Beste tweakers,
Ik maakte altijd gebruik van Microsoft Virtual PC 2007. Nu wou ik VmWare Workstation eens gaan proberen.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik de .exe dubbel klik gebeurt er helemaal niks, de installatie start niet!
Wat heb ik geprobeerd:
Ik heb Microsoft Virtual PC 2007 compleet verwijderd, inclusief de register sleutels.
Ook een oudere versie proberen te installeren van VmWare (v6). Deze laat het logo zien van VmWare en sluit vervolgens ook meteen weer af, er gebeurt ook bij deze installatie helemaal niks!
Het installatie bestand is overigens gewoon gedownload via de website van Vmware.
Ook de systeem eisen moeten geen problemen geven.
Helaas kan ik geen meer info geven, er wordt geen foutmelding of iets dergelijks aangegeven.
Googelen levert helaas niks op.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing.
Ik maakte altijd gebruik van Microsoft Virtual PC 2007. Nu wou ik VmWare Workstation eens gaan proberen.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik de .exe dubbel klik gebeurt er helemaal niks, de installatie start niet!
Wat heb ik geprobeerd:
Ik heb Microsoft Virtual PC 2007 compleet verwijderd, inclusief de register sleutels.
Ook een oudere versie proberen te installeren van VmWare (v6). Deze laat het logo zien van VmWare en sluit vervolgens ook meteen weer af, er gebeurt ook bij deze installatie helemaal niks!
Het installatie bestand is overigens gewoon gedownload via de website van Vmware.
Ook de systeem eisen moeten geen problemen geven.
Helaas kan ik geen meer info geven, er wordt geen foutmelding of iets dergelijks aangegeven.
Googelen levert helaas niks op.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing.
[ Voor 5% gewijzigd door Martijn085 op 26-03-2010 15:35 ]