[PHP] [RSS] Hoe opspliten in meerdere pagina's?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Dag allemaal,

Ik ben niet echt een expert op het gebied van PHP. Maar toch zou ik graag iets willen bouwen. Het zit namelijk zo:

Er is een website waar een RSS feed wordt gegenereerd. Deze feed is full-text, en dat moet ook zo. Alleen nu wil ik de RSS feed zo tonen op een webpagina dat ie zonder te scrollen te lezen is.

Alleen hoe doe ik dat? Het ene artikel is groter dan het andere. dus zal 1 artikel al 3 pagina's beslaan En dan boven die pagina's wel graag weer een titel. Maar sowieso moet elk artikel op een aparte pagina.

Kort samengevat: een soort nieuwsflash. :P

Volgens mij heb ik het zo redelijk duidelijk omschreven, als er iets niet duidelijk is: vraag het gerust.

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Al gedacht aan verschillende resoluties en mensen die hun browser niet fullscreen hebben? Je zou het kunnen oplossen met javascript...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
JavaScript ben ik helemaal niet in thuis. :P Maar het draait op systemen met de zelfde resolutie, dus dat is geen probleem. Ik kan hem dus hardcoded op bijv. (ik noem maar wat) 300 tekens zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan doe je dat toch gewoon :? :P Ik denk dat je je probleem wat duidelijker moet formuleren, want ik begrijp niet wat er niet lukt.

Al gekeken naar wat codevoorbeeldjes en naar een methode om delen van strings weer te geven?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Substr nog niet echt grondig bekeken. Dat ga ik eens even doen. :)

Om het nog duidelijker te maken: de bedoeling is dus dat het een soort veredelde real-time PowerPoint wordt. :)