Heren en Dames van Tweakers.net
ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
op dit moment draai ik mijn storage monster in een 4U storage chassis van supermicro. prima ding, alleen bizar veel herrie. hij heeft nu nog zijn eigen serverhok, maar vriendin in huis, en dat kan niet goed blijven gaan. ook wil ik het ding straks in gaan zetten als werkstation in mijn nieuwe kantoor. ik zoek dus een nieuwe behuizing.
Ik heb echter nogal speciale wensen. Met deze wensen kom ik dus in de knoop..
wat moet erin passen:
een Enhanced E-ATX bord. om precies te zijn de SuperMicro X7DWN+. dit bord is 33,1 bij 34,7 CM. geen kleine jongen dus.

daar zitten dan een paar PCI-E kaarten op.
so far so good. nu wordt het complex. in totaal moeten er 26 schijven in kunnen, het liefst hot-swappable, maar als dat niet kan, niets aan de hand.
momenteel heb ik een SUperMicro SC846 chassis.

daar wil ik vanaf, omdat hij zo veel herrie maakt.
ik ben nu aan het zoeken naar een nieuwe toren waar dit in kan.
het dichtste wat in de buurt kwam is de Lian Li cube case, maar daar past het moederbord weer niet in..
heeft iemand hier een suggestie voor?
ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
op dit moment draai ik mijn storage monster in een 4U storage chassis van supermicro. prima ding, alleen bizar veel herrie. hij heeft nu nog zijn eigen serverhok, maar vriendin in huis, en dat kan niet goed blijven gaan. ook wil ik het ding straks in gaan zetten als werkstation in mijn nieuwe kantoor. ik zoek dus een nieuwe behuizing.
Ik heb echter nogal speciale wensen. Met deze wensen kom ik dus in de knoop..
wat moet erin passen:
een Enhanced E-ATX bord. om precies te zijn de SuperMicro X7DWN+. dit bord is 33,1 bij 34,7 CM. geen kleine jongen dus.

daar zitten dan een paar PCI-E kaarten op.
so far so good. nu wordt het complex. in totaal moeten er 26 schijven in kunnen, het liefst hot-swappable, maar als dat niet kan, niets aan de hand.
momenteel heb ik een SUperMicro SC846 chassis.

daar wil ik vanaf, omdat hij zo veel herrie maakt.
ik ben nu aan het zoeken naar een nieuwe toren waar dit in kan.
het dichtste wat in de buurt kwam is de Lian Li cube case, maar daar past het moederbord weer niet in..
heeft iemand hier een suggestie voor?
60 TB can not be enough