7.1 USB Siberia Soundcard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobBouman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 14:33
Hey,

Ik heb sinds kort een Steelseries 7.1 Siberia USB Soundcard binnen. Aangesloten, drivers geinstalleerd, verder niet zoveel problemen totdat ik aan het gamen was en iemand op Ventrilo begon te praten. Game op 7.1 speakers ingesteld (headset 5H v2 ondersteunt surround 7.1), en toen iemand begon te praten op Ventrilo werd al het andere geluid gemute tot ik de soundcard weer opnieuw aansloot.

Dus; als ik muziek luister of een game speel en iemand praat op Ventrilo of m'n Skype maakt een geluidje dat iemand chat, wordt het geluid even gemute (bij Ventrilo valt het helemaal weg, bij Skype komt ie na het geluidje weer terug).

Iemand enig idee hoe ik wat in moet stellen met welke waardes en hoe en wat, want een 7.1 kaart kopen om een stereo geluid te krijgen is natuurlijk een beetje jammer.

Ik heb al via internet nieuwe drivers gedownload, maakt verder geen verschil. Ik krijg het alleen gecombineerd werkend als ik naar de Volume Mixer ga van Windows 7 (mijn OS) en het Device op "Digital Output (USB PnP Sound Device)" zet, maar dan mis ik het 7.1 geluid. Als ik hem op "Speakers (USB PnP Sound Device)" zet, heb ik wel het 7.1, maar combineert hij niets.

Enig idee?

Mvg,

Robert

Leaseadviseur - Elektrische voertuigenfanaat