Voor een klant van mij ben ik bezig met de installatie van BES op een SBS2003.
In priciepe ging de installatie goed en werkt de administrative website op localhost:3443
Ik kan hierin nieuwe gebruikers toevoegen welke automatisch worden gevonden via de AD.
Wanneer ik vervolgens op de Handheld een BES wil toevoegen blijft deze staan op *EMAIL ADRES* Activeren....
Vervolgens gebeurd er niets.
Ik heb poort 3101 doorgezet in de firewall naar de server.
Ook alle handleidingen ophhttp://docs.blackberry.com/en/admin/subcategories/?userType=2&category=BlackBerry+Enterprise+Server+for+Microsoft+Exchange zijn doorgelezen
Natuurlijk google en tweakers gebruikt, kan echter niets vinden
Tevens zie ik op de server de hele eventvwr vol staan met:
Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: BlackBerry Controller
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-id 20406
Datum: 26-3-2010
Tijd: 11:57:47
Gebruiker: n.v.t.
Computer: SERVER
Beschrijving:
'BES NAME' agent 1: will not restart - reached the maximum of 10 restarts per 24 hours
Zegt jullie dit iets?
In priciepe ging de installatie goed en werkt de administrative website op localhost:3443
Ik kan hierin nieuwe gebruikers toevoegen welke automatisch worden gevonden via de AD.
Wanneer ik vervolgens op de Handheld een BES wil toevoegen blijft deze staan op *EMAIL ADRES* Activeren....
Vervolgens gebeurd er niets.
Ik heb poort 3101 doorgezet in de firewall naar de server.
Ook alle handleidingen ophhttp://docs.blackberry.com/en/admin/subcategories/?userType=2&category=BlackBerry+Enterprise+Server+for+Microsoft+Exchange zijn doorgelezen
Natuurlijk google en tweakers gebruikt, kan echter niets vinden
Tevens zie ik op de server de hele eventvwr vol staan met:
Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: BlackBerry Controller
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-id 20406
Datum: 26-3-2010
Tijd: 11:57:47
Gebruiker: n.v.t.
Computer: SERVER
Beschrijving:
'BES NAME' agent 1: will not restart - reached the maximum of 10 restarts per 24 hours
Zegt jullie dit iets?