Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bij openen venster is ie klein

Pagina: 1
Acties:

• hennywes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-03-2020
Hallo,

als ik in windows 7 een nieuw venster open, maakt niet uit waarvoor, is ie altijd klein.
is dit in te stellen zodat ie altijd een vanster beeldvullend opend?
ik ben aan het zoeken maar kan niets vinden.

b.v.d. Henny

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De meeste applicaties slaan hun positie en grootte op bij afsluiten. Als je dus een venster (van welk programma trouwens?) opent, maximaliseert en vervolgens weer sluit moet je probleem opgelost zijn.

Je kan dit gedrag ook wijzigen bij de eigenschappen van de snelkoppeling (in XP in ieder geval, heb hier geen Windows 7 bij de hand).

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Even aanvullen, maximaliseren (vierkantje boven rechts) werkt niet altijd, je moet je venster handmatig resizen (rechts onderaan klikken & slepen tot de gewenste grootte) en vervolgens je venster sluiten, de volgende keer gaat hij het dan openen even groot zoals jij het gesloten hebt :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
of als het om IE of een explorer venster gaat: rechtermuisknop op de snelkoppeling --> eigenschappen en dan bij "uitvoeren" "gemaximaliseerd" kiezen.

Edit: zoals CodeCaster dus zei zie ik net. @CodeCaster: ja, in Win7 werkt dat nog net zo ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Rupie op 26-03-2010 21:19 ]

Desktop | Server | Laptop