Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340678

Topicstarter
Heb een G1 gekocht van iemand. Echter de verlichting gaat uit na een paar seconden niet aanraken dus als ik een smsje lees dan gaat de displayverlichting weer uit, dit is erg lastig en ik heb de hele telefoon doorzocht maar ik kom er niet uit. Iemand een idee hoe ik dit doe want de time out van het scherm staat al op 2 minuten dus daar kan het ook niet aan liggen?

Je helpt me hier erg mee want ik ben radeloos :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Radeloos? Kom zeg! :X Verken je apparaat een beetje (en zoek verder dan je neus lang is)!
Nouja, hier wordt het voor je voorgekauwd. Laat het je smaken. ;)

En volgende keer eerst zelf zoeken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 26-03-2010 00:27 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:48
Ehm, misschien moet je eerst zijn bericht lezen voordat je zo reageert. Want daar staat toch echt in dat het scherm al op een time out van 2 minuten staat, maar dat het dus nog steeds niet goed werkt,

OT. Ik heb geen idee wat er kan zijn, sorry

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Je hebt gelijk, Slaapje. Daar heb ik overheen gelezen. Dan zal ie misschien het bericht lezen voordat ie de phone unlocked heeft. TS: More info, please. Wat voor software gebruik je?

En zo radeloos lijkt ie ook weer niet, anders had ie als een gek zitten F5en hier :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340678

Topicstarter
De software die er op is Android 1.6. Maar zelfs als ik hem aanraak dan valt de verlichting uit, erg vervelend dus. Moet dus telkens weer op menu drukken of een andere knop om hem weer aan te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dus hij blijft niet eens aan tijdens het gebruik van het touchscreen? Maar alleen tijdens het lezen van een SMS of ook tijdens normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heb je misschien andere software draaien voor het gebruik voor power management?

Ik heb bijvoorbeeld Power Manager die dat soort zaken regelt.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Pagina: 1