Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

User feedback geven mislukt -> Geen ads gevonden (?)

Pagina: 1
Acties:

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21
Enige tijd geleden hebben Mobyrick en ik via V&A een moederbord van eigenaar laten verwisselen. Daarvoor wilde ik Mobyrick onlangs nog feedback geven via de pagina daarvoor maar dat levert me de volgende melding op:

Userrating Mobyrick

De gebruiker die je wilt beoordelen, noch jijzelf hebt advertenties staan in ons systeem. Het is dan ook niet mogelijke een beoordeling van deze gebruiker te geven.

Klik hier om terug te gaan naar de userstats van Mobyrick
Da's op z'n minst opmerkelijk want ik heb sowieso een aantal oude advertenties staan, en Mobyrick dus ook nog minimaal één recentere. Wat verklaart dan die melding ? Of is dit een bugje ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt slechts een beoordeling geven n.a.v. advertenties jonger dan twee maanden.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Aanvulling op Laurent: en alleen n.a.v. advertenties die de status 'verkocht' hebben gekregen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Staan die dingen ook ergens vermeld? Want het lijkt me toch wel handige informatie om te weten :)

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ook nog steeds actieve advertenties kunnen beoordeeld worden, gisteren nog gedaan, die was nog niet op verkocht gezet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

rob_erwt schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:12:
Aanvulling op Laurent: en alleen n.a.v. advertenties die de status 'verkocht' hebben gekregen.
Waarom is dat eigenlijk?
Dat betekent dus dat mensen je niet kunnen beoordelen als je de ad nog actief hebt omdat je mogelijk nog meerdere dingen hebt liggen.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:34

Sebazzz

3dp

Terw_Dan schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Waarom is dat eigenlijk?
Dat betekent dus dat mensen je niet kunnen beoordelen als je de ad nog actief hebt omdat je mogelijk nog meerdere dingen hebt liggen.
Misschien is het de bedoeling dat je voor ieder ding een aparte advertentie aanmaakt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sebazzz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Misschien is het de bedoeling dat je voor ieder ding een aparte advertentie aanmaakt.
Maar 6 identieke advertenties lijkt me niet handig, want dan plaats je weer dingen dubbel wat ook niet mag.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Wiethoofd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:14:
Ook nog steeds actieve advertenties kunnen beoordeeld worden, gisteren nog gedaan, die was nog niet op verkocht gezet.
Hmm, ik zie het. Ik zou toch zweren dat het de bedoeling was om alleen transacties bij verkochte advertenties te kunnen beoordelen... Nu weet ik even niet of het een bug is of niet.. 8)7

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
rob_erwt schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:19:
[...]

Hmm, ik zie het. Ik zou toch zweren dat het de bedoeling was om alleen transacties bij verkochte advertenties te kunnen beoordelen... Nu weet ik even niet of het een bug is of niet.. 8)7
Persoonlijk vind ik het wel goed zoals het nu is.. Er zijn (helaas) genoeg gebruikers die de status van de advertentie niet aanpassen en dan zou je er dus geen beoordeling voor kunnen geven. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21
Dit geval was bovendien nog iets complexer. Mobyrick had de ad geplaatst, toen heb ik contact met hem gehad erover, deal ging niet door. Mobyrick heeft later de advertentie in de preview-mode gezet. Later bleek dat ik de deal toch wel wilde doorzetten (maar toen stond de ad nog in de preview-mode). We hebben toen via DM een en ander rondgemaakt, met de belofte elkaar feedback te geven. Dat is er een beetje bij ingeschoten, en toen ik besloot om het toch maar te doen waren klaarblijkelijk die twee maanden al om :p

Die limiet begrijp ik wel, maar in dit geval werkt het even tegen ons ;) Is het dan een toegestane workaround om Mobyrick de advertentie nogmaals te laten plaatsen, met als enige doel om de feedback binnen te halen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 27-03-2010 19:39 ]

Pagina: 1