Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2011 11:33 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Cowon D2+? (heer en meester op geluidskwaliteit)
Sandisk Fuze?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Een voorbeeldje is bijvoorbeeld de Creative Zen MX.

Maar dat had je natuurlijk zelf ook wel kunnen vinden in de Pricewatch. ;)
En dan even de reviews doorlezen, daar staat vast wel wat nuttigs. :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sansa Clip+? Grootste is welliswaar 8GB. Maar gooi daar nog een 8GB MicroSD kaart in en je zit aan je 16GB. Binnen je budget. Geluidskwaliteit is perfect! Meer dan goed durf ik zelfs te zeggen.

pricewatch: Sandisk Sansa Clip+ Zwart

Kost je volgens de pricewatch nog geen 60 euro.

pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2

Geheugenkaartje van wel 16GB! kost 35.

Bij elkaar opgeteld ben je dus voor net 100 euro klaar en heb je meer dan 16GB en een simpel spelertje zonder fratsen met supergeluid! Lijkt mij dus het meest ideale apparaat :)

Mocht je mij niet geloven omdat het zo'n klein dingetje is. Zoek het spelertje maar eens op google op en je zult versteld staan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

ooh, ik heb zelfde probleem. Ik heb momenteel een oude generatie ipod (eerste model clickwheel, monochroom scherm, ect), de batterij ervan begint langzaam op te geven. Dus ik wil eigenlijk een nieuwe mp3 speler. Ik gebruik 'm momenteel puur voor muziek in m'n woonkamer (staat aangesloten op m'n stereo) en soms neem ik 'm mee als ik op reis ben. Ik ben totaal niet geintresseerd in videoplayback (heb een netwerk mediaplayer) en kijk geen videos onderweg. Dus ik wil puur een mp3/flac/ogg speler. Alleen, dit is een 40 Gb model, ik neem graag al m'n muziek mee ;) de speler staat momenteel voor 90% vol, dus de opvolger moet minimaal 40 Gb hebben (liefst meer).

En natuurlijk zo goedkoop mogelijk ;)

Iemand een idee?

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

cowon D2+ 16GB in combinatie met een 32GB SDHC kaartje en je hebt 48 GB aan muziek. Speelt ook ogg en flac.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sandisk Sansa Clip+.

Speelt muziek, doet dat goed, en is goedkoop. Zo simpel is het. Voor specifiekere informatie kun je reviews lezen, maar naar mijn mening is dit gewoon de beste audiospeler die er is.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-10 14:48
Nog een vote voor Sandisk Sansa Clip+.

Ik heb de Clip (zonder +) en het enige wat ik daaraan mis is een sd uitbreiding slotje ;)

Nog even en ze verkopen 32GB micro SDHC...

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:22
Klein probleem is alleen dat de Clip+ maximaal 8GB heeft. Dan heb je een micro-sd-kaartje van 32GB nodig. De eerste van die kaartjes is een tijdje geleden door Sandisk aangekondigd, volgens mij voor $200. Dan kan je beter naar een andere speler zoeken.
Waar je dan wel naar zou kunnen kijken is een micro-sd naar sd adapter, dan ben je een stuk minder kwijt. Ik zou dan voor de Sansa Fuze gaan: Met het grotere scherm en het scrollwiel is het een stuk aangenamer om door lange lijsten te scrollen. De Fuze mist alleen wel de dedicated volume knopjes en de clip.

[ Voor 6% gewijzigd door Vihaio op 06-04-2010 20:27 ]

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

de fuze heeft ook micro sd

• Vihaio
Dat zeg ik toch ook? Maar als je een Sansa-speler van 40GB wil vind ik dat je beter voor de Fuze kan gaan.

• TkTT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06-2021
Mijn zusje heeft er een eb guh werkt erg goed en je kan hem tot 200GB uitbreiden en er zit ook al 8 GB standaard op dus, hij is volgens mij iets van 60 bij de dixons.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

brilsmurfffje schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:12:
cowon D2+ 16GB in combinatie met een 32GB SDHC kaartje en je hebt 48 GB aan muziek. Speelt ook ogg en flac.
Voegt de Cowon de inhoud van SDHC-kaart toe aan de gewone bibliotheek, zodat je 1 grote bibliotheek hebt?
Op Creatives moet je namelijk apart naar 'geheugenkaart', want dat is een aparte bibliotheek, die niet aan de interne bibliotheek toegevoegd kan worden, erg irritant.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Vihaio
Ja dat doet de D2.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ghost Dog schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:32:
[...]

Voegt de Cowon de inhoud van SDHC-kaart toe aan de gewone bibliotheek, zodat je 1 grote bibliotheek hebt?
Op Creatives moet je namelijk apart naar 'geheugenkaart', want dat is een aparte bibliotheek, die niet aan de interne bibliotheek toegevoegd kan worden, erg irritant.
Dat doen ze *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Vihaio
Niet alle Cowon-spelers doen dat. De O2 in elk geval niet.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dan heb ik mijn volgende mp3-spelert gevonden. ;)
Als er nou een Cowon 32GB flash-mp3-speler met integreerbare SD-kaart was (dus niet de O2, en ook niet de S9)... :(

Mooie site van Cowon btw, alleen f*cking traag omdat de hele site ongeveer één enorm plaatje is. Ik wil gewoon een lijstje met de specs! :(

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ghost Dog schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:58:
Dan heb ik mijn volgende mp3-spelert gevonden. ;)
Als er nou een Cowon 32GB flash-mp3-speler met integreerbare SD-kaart was (dus niet de O2, en ook niet de S9)... :(

Mooie site van Cowon btw, alleen f*cking traag omdat de hele site ongeveer één enorm plaatje is. Ik wil gewoon een lijstje met de specs! :(
Je kan ook kijken of de Cowon J3 met 32GB geheugen beschikbaar is... Ik kan alleen nergens vinden of die ook SDkaart integratie heeft.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
RoD schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:29:
Sandisk Sansa Clip+.

Speelt muziek, doet dat goed, en is goedkoop. Zo simpel is het. Voor specifiekere informatie kun je reviews lezen, maar naar mijn mening is dit gewoon de beste audiospeler die er is.
* Rukapul heeft de Sandisk Sansa Clip en Mrs. Rukapul heeft de Clip+

Op een paar kleine puntjes na goede MP3-spelers zonder fratsen :)
Pagina: 1