Toon posts:

BBG-aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een laptop die ik voornamelijk wil hebben om over het thuis LAN tegen elkaar te gamen.
Dit hoeven niet de laatste directx 10 of zij we alweer bij 11 games te zijn. Mijn budget reikt tot en met 450 euri.

Games als:
Age of Empires 3/2/1
Unreal tournament 2004
Half life / counter strike

Voor deze games wil ik wel graag de medium settings halen.

Het zou leuk zijn als ik er games mee kan spelen van ongeveer 3 jaar oud World in Conflict ofzo...

Ik heb zelf al heel wat laptops vergeleken en heb mijn keuze nu verkleind tot 2 varianten.

http://www.4launch.nl/shop/product/076543/-notebook-aspire-4810tg-353g25mn-14---su3500--250gb/beslist#p-4-productid-083372

en

http://www.4launch.nl/shop/product/076543/-notebook-aspire-4810tg-353g25mn-14---su3500--250gb/beslist#p-4-productid-076543

Nu heb ik voornamelijk de videokaarten vergeleken en volgens mij is de NVIDIA GeForce G105M beter voor de games waarvoor ik hem wil gebruiken dan de ATI Mobility Radeon HD 4330 HyperMemory.

Of zit ik ernaast?

Zijn er nog andere aspecten die jullie in die specs zien die waar ik rekening mee moet houden...

Of weten jullie betere laptop deals/websites?

Alvast bedankt!
pMzQ,

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Degene met nvidia graphics, is een heel stuk sneller, de videokaart en ook de processor is een volwaardige dualcore (i.p.v. een ultra low voltage ding). Daarnaast heb ik zo'n gevoel dat zelfs het battery life van de nvidia beter zal zijn (en beter voor gaming).

Patient gamer

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica