Ik heb vandaag het webplatform van mijn werk onder Windows 7 geinstalleerd. Na de installatie wordt er gecontroleerd of het 'junction' commando met shell_exec kan worden uitgevoerd in PHP. Dit werkt echter niet, de output van de functie blijft leeg, terwijl het met commando's als 'svn' en 'mysql' wel een output geeft.
Ik heb junction.exe via Microsoft gedownload en in 'C:\Windows\System32' gezet. Dit pad staat ook in de System PATH variabele. Via command line werkt 'junction' wel gewoon, alleen via PHP shell_exec niet. Diverse reboots hebben ook niet geholpen.
Heeft iemand een idee hoe het kan komen dat het niet werkt danwel een tip of oplossing om het werken te krijgen?
Bij voorbaat dank voor de reacties!
Ik heb junction.exe via Microsoft gedownload en in 'C:\Windows\System32' gezet. Dit pad staat ook in de System PATH variabele. Via command line werkt 'junction' wel gewoon, alleen via PHP shell_exec niet. Diverse reboots hebben ook niet geholpen.
Heeft iemand een idee hoe het kan komen dat het niet werkt danwel een tip of oplossing om het werken te krijgen?
Bij voorbaat dank voor de reacties!