RAM Upgrade MacBook White Unibody

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 18:55
Evening mensen =)

Ik heb gisteren (eindelijk) een MacBook White Unibody aangeschaft and I fell in love with it. Werkt perfect!
Nu zou ik graag willen upgraden naar 4GB RAM (en een Intel X25-M) in de nabije toekomst, maar weet iemand misschien waar ik de modules (2x2GB) kan krijgen <€100,- ?

Heb al bij Crucial gekeken, dit komt op €110,- inclusief verzendkosten..

Bedankt alvast!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Mail a Mac heeft ze voor € 42,00 / € 49,98 inc. BTW dus...net onder de 100euro. ;)

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 18:55
filenox schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:11:
Mail a Mac heeft ze voor € 42,00 / € 49,98 inc. BTW dus...net onder de 100euro. ;)
Daar ga ik ze dan maar vandaan plukken denk ik, bedankt! =D

Verwijderd

Bij A-mac Eindhoven (maar vast ook de andere vestigingen?) kost een upgrade naar 4GB € 90,-.

Dat is dus materiaalkosten en inbouwen.

Laat me weten hoe het upgraden naar 4GB bevalt (het liefst voordat je die SSD erin zet als dat kan), ik wil hetzelfde gaan doen maar heb nog geen tijd gehad om langs te gaan.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor dit soort dingen hebben we de Pricewatch. Als de specificaties van het benodigde geheugen opzoekt en dan die invult in de Pricewatch kom je uit op het volgende lijstje. Kun je zelf uitzoeken welk merk je wilt hebben en bij welke winkel je het gaat halen.

Aangezien deze informatie makkelijk te vinden is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.