iPod nano, scherm doet vreemd. ( Het wordt zwart en oranje)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Ipod nano scherm begon opeens gek te doen. En in plaats van wit en blauw, werd het scherm zwart en oranje. :| :( Ik heb de Ipod al gereset, maar verder weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb er verder ook geen verstand van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:59
Is dit niet zo'n 'verbeterde' leesbaarheid voor slechtzienden ofzo? Kan me herinneren dat een klasgenoot ook eens zoiets aan me liet zien op z'n iPhone 3GS. Was ook zwart met oranje.

Staat ergens bij instellingen geloof ik (heb het zelf niet op m'n iPhone 3G dus kan je de exacte locatie niet vertellen)

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 26-03-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Of in itunes aan te passen? Bij 'Configureer universele toegang' en dan zwart wit weergave o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi T.G.I., welkom op GoT :)

Als je een vraag hebt, is het vaak handig om volledig te zijn in je beschrijving van het probleem. Zo is het handig om te vermelden om wat voor iPod nano het precies is (tip: vul het serienummer in bij Apple Support en je weet het meteen). Daarnaast is het handig om te vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Ten eerste om te voorkomen dat mensen met oplossing die al lang en breed hebt geprobeerd. Ten tweede om te laten zien dat je er ook zelf moeite wilt steken in het vinden van een oplossing en Gathering of Tweakers niet alleen gebruikt als een helpdesk om snel een antwoord op je vraag te krijgen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/