Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
Ik wist niet zeker of ik er een testcase van moest maken, uiteindelijk toch gedaan. Deze foto's zijn gemaakt in Westerpark te Amsterdam.

1
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4068/4462171349_81a95eafd3.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4048/4462963454_7acb794af4.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4050/4462936344_b68d335510.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2679/4462942104_56b87269d9.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4064/4462929836_912ecdca19.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4049/4462932380_d01bdaeeca.jpg

Feedback is welkom : )

[ Voor 0% gewijzigd door M.E.Amrani op 25-03-2010 19:04 . Reden: Even snel gaan nummeren ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk. Een beetje centrale compositie, maar het kleurenspel is wel mooi. Nummer 1 is denk ik samen met nummer 5 favoriet.

PS. Het is wel handig ze even te nummeren, dat helpt met feedback geven.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
Zojuist gedaan. Bedankt voor je feedback!

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:43

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik vind 5 en 6 wel mooi

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Nummer 1, 2, 3, 5 en 6 zijn bewogen :)
[/flauw]
Zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Ben niet echt thuis in de fotografie maar vind 5 en 6 echt mooi!
Heb je die gemaakt met een lange sluitertijd of op een andere manier?

Ik speel wel eens met een EOS5D MK2 van een vriend in de kroeg maar voor de rest heb ik er niet veel verstand van

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 25-03-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:01

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Bij nummer 1 zie je aan de rechterkant van de foto nog net een stukje balustrade in beeld, dit zou ik er nog even afknippen, ik vind het toch een beetje storend.

Aangezien die octopus aan die kant toch niet geheel in beeld staat zal het verder dan qua beeld wel meevallen.

Verder ben ik ook niet zo thuis in fotografie, maar ik vind ze allemaal erg mooi.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
1 doet de blauwe lamp afbreuk aan het beeld vind ik
3 ook, klein puntje zijn daar wel de twee punten links en rechts die nog net in beeld vallen
4 vind ik toch net niet; half rad en nog een stuk van het kraampje in beeld terwijl de entree van het rad er niet echt uitspringt tegen het ook verlichtte rad
5 en 6 springen er echt uit, heel gaaf
6 is wellicht nog wel iets al 1x1 crop zonder het onderste bord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:11
Mooie serie, vooral nummer 5 en 6 zijn mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 was fantastisch geweest als je meer van de kraam en minder van het rad had geschoten.

Je kunt helaas zien dat je ruimte beperkt was (doe je niets aan) vanwege de gekozen composities. Al met al een lekkere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Topicstarter
Bedankt allemaal! Ik merkte dat ik tekort aan groothoek had, dus het was lastig om de foto's die ik voor ogen had te maken. Toch ben ik wel tevreden met de foto's

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke serie, maar....

Je kan ook te lange sluitertijden hebben naar mijn idee. Misschien had je tussendoor met je externe flitser? een flits kunnen geven zodat je iets herkenbaars erin ziet. Begrijp je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 07:04
Ik ben het wel een beetje eens met Freakout1. Met name bij foto 2 had ik persoonlijk een kortere sluitertijd gepakt. Ik vind het bij foto 3 en 5 wel goed gelukt omdat daar het onderwerp ook duidelijk centraal staat. Foto 6 vind ik niet veel meerwaarde hebben over foto 5.

Maar het is niet allemaal negatief hoor. Tis een leuke aanpak en een leuke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
6 vind ik echt helemaal top!
Mooie compo, prachtige kleuren en motief, heerlijke plaat gewoon.

De rest vind ik wat minder bijzonder. Ook veel afleidende dingen zoals bordjes, palen, hekjes, lelijke opbouwen van andere atractie´s.
Kan jij misschien ook niet veel aan doen, maar misschien zou je onderwerpen meer kunnen isoleren door een andere compo te kiezen zoals bij 5 en 6 (geen andere dingen op de achter of voorgrond)

Maar wel mooi werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 21:54

YSK

Afgezien van de compositie vind ik je foto's geslaagd. Goede contrasten en erg duidelijk in beeld gebracht. De lichteffecten steken mooi af tegen de zwarte hemel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Vind nummer 5 erg mooi! Fijne kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:15:
Je kan ook te lange sluitertijden hebben naar mijn idee. Misschien had je tussendoor met je externe flitser? een flits kunnen geven zodat je iets herkenbaars erin ziet. Begrijp je wat ik bedoel?
Dat idee had ik nu ook. Verder zijn het natuurlijk leuke experimenten. Heb het zelf nog nooit gedaan. In Den Haag is kermis vaak een zooitje, die hard Sjonie en Anita's, die (verwacht ik) alleen maar irritant voor de camera doen. En met een beetje pech heb je gedonder aan je broek met gasten omdat ze niet op de foto willen. Sterker nog, heb eerder het idee dat ik van geluk mag spreken als ik heelhuids er vanaf kom :X.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Offtopic: Volgens mij is kermis bijna overal een verzameling van Sjonnie's en Anita's die dan op haast "magische wijze" onder zo ongeveer elke steen uitgekropen komen...

Leuke foto's! vooral de laatste foto vind ik prachtig gelukt...
Leuke kleureffecten, mooie zwarte achtergrond. Mijn favoriet ie de laatste zeker de laatste foto.
Hoe is je ervaring van Camera + Statief (is denk ik statief gebruikt?) op de kermis?

Fly or Die

Pagina: 1