open source

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje; voor een opdracht ben ik bezig met een online dienst. De ideeen zijn er, de technische kant niet. Wie kan me helpen. De vraag is: bestaat er opensource software voor een searchengine op je eigen website zoals audacity bestaat voor geluidsbewerkingen. Ik hoop dat iemand me een naam kan geven; verder weet ik echt niets over technische benamingen helaas dus ik hoop dat dit genoeg info is. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:23

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als je uitgaat van een forum, zoals bijvoorbeeld dit GoT, dan kom je een heel eind met database searches. Daarvoor kan je systemen als Lucene of SPhinx Search gebruiken.

Zelfde gaat eigenlijk op voor alle database gestuurde websites.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:05
Ja, die is er.

Maar wat is je exacte plan? Statische inhoud? Databases? We hebben echt meer info nodig hier... Heb je al gegoogled?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor de laatste keer: lees de Quickstart nou eens en hou je er dan ook aan!

Zaken die (o.a.) mankeren aan je topic:
  • Je topic-titel heeft geen fluit te doen met je eigenlijke vraag; de vlag dekt de lading niet
  • Ik zie niet wat je zelf al hebt geprobeerd:
    • Ik zie niet wat je al hebt gezocht
    • Ik zie niet wat je hebt gevonden, en waarom eventueel gevonden oplossingen niet voldoen
  • Je topic staat in het verkeerde forum (Waar hoort mijn topic?)

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 25-03-2010 19:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.