Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis lag Vista SP2 32 bit

Pagina: 1
Acties:

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:02
Hallo allemaal,

na de zoekfunctie binnen dit forum gebruikt te hebben (en uiteraard google 8)7 ) zonder resultaat,
toch maar besloten mijn probleem hier even voor te leggen.

Verhaal:

Ik maak gebruik van een HP dv6-1020ed icm een Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser van Logitech en heb een Linksys wireless Router WRT54G v 7.0

Ik ervaar nu op het moment dat de wifi zwaar belast wordt (voor 54G begrippen dan, 1,9 MB/s) het feit dat mijn muis heel erg naijlt, en soms zelfs stil valt. Dit kan zijn bij downloaden van internet, flash video bekijken op internet maar ook kopieëren/streamen van mijn synology NAS.

Om dit op te lossen heb ik de volgende acties ondernomen:

- updates vista geinstalleerd, hielp niet
- vista sp2 geinstalleerd, hielp niets
- update broadcom wlan driver geinstalleerd, hielp niets
- update HP wireless assistant geinstalleerd, hielp niets
- Laatste logitech driver geinstalleerd, hielp niets
- windows firewall aan/uit, hielp niets
- nav tips op andere sites ipv6 uitgezet, hielp niets
- windows onderdeel remote compression verwijderd, hielp niets
- Kanaal waarop mijn router uitzendt veranderd, hielp niets
- Bluetooth op mijn laptop uitgeschakeld (ik dacht, misschien stoort ie de usb dongle van mn keyboard/muis/wlan), hielp niets

En nu weet ik het eigenlijk niet meer..... :(

Iemand tips/ideeën etc? Overigens functioneert het bij de set behorende keyboard altijd probleemloos...

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-11 15:20
Op wat voor USB poort is de ontvanger aangesloten? Indien dit een USB-hub is kan je allicht proberen om het op een 'vaste' poort aan te sluiten.

• KnoxNL
Helaas, het is een poort van de laptop zelf, en heb er ook al meerdere geprobeerd.
Toch bedankt voor de tip!

• KnoxNL
Even een bumpje want 1 reactie is toch wel mager... Ik heb het probleem nog niet kunnen tackelen.

Zoveel tweakers hier, iemand moet toch wel een gouden tip hebben?

• KnoxNL
Nog 1 bump, anders geef ik het wel op. Komop mede-tweakers, laat de hersens aub eens goed kraken. Mij maak je er heel gelukkig mee.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Je hebt het probleem dus niet als je je WiFi niet aan hebt staan? Lijkt me een soort hardwareconflict?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1