Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Zo, ik heb de HD2 aan de gang met voor mij de belangrijkste dingen voorlopig maar zit met 2 kleine dingen. Nergens op het net (hier, xda, en het andere forum) vindt ik een oplossing voor het simpelweg inbrengen van een taak (dus geen afspraak) in de agenda. De oude taken van mijn Omnia staan er wel op (via SPB Back Up) maar ook die laat de agenda niet zien.
Tweede probleem is de Internet verbinding. Die springt telkens aan zonder dat er ook maar iets op automatisch downloaden staat. De registerverandering van xda (cache time op 60) helpt ook niet.
Iemand twee goede ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 355793 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:34:
FF snel nog wat.

Die fix heb ik gedaan voor mijn locatie en hij doet het weer.
Maar daarna gewoon ff die naam portalmmm.nl terug gezet en kijken wat tie deed.
Nu doet hij alles gewoon weer update.
Dus is mijn vraag, waar portalmmm.nl voor staat?

Thx alvast.
portalmmm.nl staat nog voor de standaard wapinstellingen van internet. Voor mms bijvoorbeeld heb je die nodig. om gewoon te internetten is voldoende om het vak toegangscode leeg te laten of om er internet in te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanhub
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05-2024
thepr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:
[...]

Dat klopt. Nee, je moet naar home page en dan op klok drukken en wachten tot menu verschijnt.
Cookie 1.7.0: Hoe lang en waar ik ook op de klok druk in home, ik krijg alleen het standaard menu te zien "plaats toevoegen" Hoe kan ik nou een analoog klokje instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Ik heb (naar aanleiding van de post op de vorige pagina) ook even de naam portalmmm.nl TERUGGEZET nadat ik hem verwijderd had. En inderdaad...... weatherlocatie blijft info geven! Wel even in de gaten houden of hij niet oude informatie gebruikt, ik ben nog niet van locatie veranderd sinds de vorige update. En hij laat ook nog steeds dezelfde dagen zien natuurlijk. Vanmiddag dus nog maar eens kijken of het nog werkt.

EDIT: nu (10.11 uur) weer even het weer bekeken: en de service update nu NIET (info van 8.27 uur blijft staan).
DUS.... terugzetten van de naam portalmmm.nl LIJKT te werken, maar doet dat dus niet.

Ergo: hij moet echt leeg zijn voor de weather-tab-updates.

Tevens gelijk MMS getest met het lege naamveld: MMS verzenden wil ook gewoon nog. En ook Twitter werkt.

[ Voor 33% gewijzigd door teake op 17-04-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117

hanhub schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 07:27:
[...]

Cookie 1.7.0: Hoe lang en waar ik ook op de klok druk in home, ik krijg alleen het standaard menu te zien "plaats toevoegen" Hoe kan ik nou een analoog klokje instellen?
Dit staat idd nergens duidelijk beschreven.
Ga op je home tab naar "menu" (rechtsonderaan) naar "bewerk home opmaak" en dan (weer rechtonderaan) "uitgebreid". Hierna krijg je de mogelijkheid om je klok, afspraken, quick links en notificaties te configureren. Daarna kan je op je hometab de plaats bepalen, waar je alles wil hebben staan. Is erg cool gemaakt, vergt wel wat gepuzzel om de ideale verhoudingen te vinden maar dan heb je ook wat!

Alternatief is om vanuit "bewerk home opmaak" de klok langer ingedrukt te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 325117 op 17-04-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanhub
  • Laatst online: 17-05-2024
Yes, perfect. Zeer bedankt. Wat dat Cookie Home Tab toch een leuke aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 21:36
Cafun schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:51:
[...]

PhoneAlarm kan dat (niet gratis). Ik gebruik het ook en meestal werkt het... Soms ook niet, maar misschien dat een hard reset voor mij het oplost...
Kan iemand vertellen hoe en waar ik dat dan in kan stellen? Dat bleutooth automatisch start als ik hem aan de power hang.
Ik kan de optie zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

Anoniem: 325117 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:54:
[...]

Dit staat idd nergens duidelijk beschreven.
Ga op je home tab naar "menu" (rechtsonderaan) naar "bewerk home opmaak" en dan (weer rechtonderaan) "uitgebreid". Hierna krijg je de mogelijkheid om je klok, afspraken, quick links en notificaties te configureren. Daarna kan je op je hometab de plaats bepalen, waar je alles wil hebben staan. Is erg cool gemaakt, vergt wel wat gepuzzel om de ideale verhoudingen te vinden maar dan heb je ook wat!

Alternatief is om vanuit "bewerk home opmaak" de klok langer ingedrukt te houden.
als ik bij "uitgebreid" notificaties aanklik, dan reageert hij niet meer op "gereed" . iemand n oplossing? vast iets simpels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:
[...]

als ik bij "uitgebreid" notificaties aanklik, dan reageert hij niet meer op "gereed" . iemand n oplossing? vast iets simpels
Er zijn wel wat "issues"met de nieuwe versie. Deze staan vermeld op de beginpagina. Ik denk dat die van jou te maken hebben met:
2) on some devices/roms the advanced menu ("Select Home Items") might not work - can't select items, can tap Done
--- if you lost an item and can't get it back because of this, you can manually bring it back by going to HKLM\Software\HTC\Manila\Co0kie\(desired_layout) and then set the zLayout.NotFirstRun value to 0 - that will reset the layout to default.
--- you can also edit the "visible" values in that reg key to add or remove items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:54

Pinobigbird

doesn't share food!

hars73 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:15:
Is er hier toevallig iemand met een Ford Fiesta uit 2009 (dus nieuwe model) met daarin de Ford bluetooth carkit? Zo ja, werkt de HD2 hier goed in? Volgende dingen zouden dan sowieso ondersteunt moeten zijn:

- Bellen uiteraard
- Overzetten telefoonboek inclusief namen
- Via voice control een nummer kiezen via de Ford functie 'Mobile Name'

Volgens de Ford Mobile Connectivity site kan de HTC Touch HD T8282 dit allemaal wel, maar de HD2 staat er niet op vermeld.
Ford Fiesta MK7 én HD2-eigenaaar meldt zich!
Het paren van de bluetoothapparaten gaat probleemloos. Daarna verschijnt in je HD2 de melding dat de Ford Audio toegang wil tot de sim; dit moet je dan accepteren.
Via het menu in de Fiesta kan je bladeren in het telefoonboek. Je kan niet zoeken op naam helaas, dus alleen bladeren op alfabet. Dit is erg lastig als je veel contacten hebt en je moet iemand hebben waarvan de naam begint met een 'M'.
Je kan met het commando "Store name" een spraakcommando koppelen aan een telefoonnummer. Je kan dan dit nummer bellen met het commando "Dial name".
Zelf heb ik de active holder van Brodit ingebouwd; erg fijn! Voor meer info hoe ik dit gedaan hebt kan je DM'en, want dat zou hier off topic gaan.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:20:
[...]

Er zijn wel wat "issues"met de nieuwe versie. Deze staan vermeld op de beginpagina. Ik denk dat die van jou te maken hebben met:
2) on some devices/roms the advanced menu ("Select Home Items") might not work - can't select items, can tap Done
--- if you lost an item and can't get it back because of this, you can manually bring it back by going to HKLM\Software\HTC\Manila\Co0kie\(desired_layout) and then set the zLayout.NotFirstRun value to 0 - that will reset the layout to default.
--- you can also edit the "visible" values in that reg key to add or remove items
oja thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:58
Aangezien hier aardig wat gebruikers zijn van cookies home tab plaats ik mijn vraag hier.
Er is een optie in de editor onder lockscreen settings "unlock on call" dit heb ik uitgezet maar hij unlockt nog steeds als ik gebeld wordt, dit vind ik niet handig aangezien ik al meerdere malen op negeren heb gedrukt terwijl ik de telefoon uit mijn broekzak haal. Heeft iemand hier een oplossing voor of een ander programma die dit kan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
HenkieGeertstra schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:25:
Aangezien hier aardig wat gebruikers zijn van cookies home tab plaats ik mijn vraag hier.
Er is een optie in de editor onder lockscreen settings "unlock on call" dit heb ik uitgezet maar hij unlockt nog steeds als ik gebeld wordt, dit vind ik niet handig aangezien ik al meerdere malen op negeren heb gedrukt terwijl ik de telefoon uit mijn broekzak haal. Heeft iemand hier een oplossing voor of een ander programma die dit kan?

Alvast bedankt.
De oplossing kan je beter op XDA zoeken, daar kunnen ze je helpen. Zal wel een bug zijn.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HenkieGeertstra schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:25:
"unlock on call" . Heeft iemand hier een oplossing voor of een ander programma die dit kan?

Alvast bedankt.
S2U2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
2stimpy schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:03:
[...]

Kan iemand vertellen hoe en waar ik dat dan in kan stellen? Dat bleutooth automatisch start als ik hem aan de power hang.
Jij zoekt hetzelfde als ik: power aan is BT aan, power uit is BT uit. Helaas bestaat die maar half: alleen als de power de juiste pinconfiguratie heeft, waardoor de HD2 de power als "carkit" herkent, werkt de BT aan automatisch. Daarvoor staat de instellingen hier: instellingen>overig>carkit-modus>2e vinkje ("automatisch verbinding maken met onderstaand Bluetooth-apparaat in carkit-modus").

Maar...... lang niet alle power supplies hebben die juiste pin-configuratie.Zelfs mijn brodit actieve houder niet. Daardoor denkt de telefoon dat hij aan een gewone lader hangt, en niet aan een carkit. En dan gaat de BT dus NIET automatisch aan zodra je hem aan de lader hangt. Vinkje of niet, hij vertikt het.

Er zijn betaalde programma's die het tóch nog kunnen regelen. Onder andere G-profile, en nog wat alternatieven. Maar eigenlijk is het van den zotte dat voor zo iets simpels nergens een freeware cabje te vinden is. Het lijkt zo simpel..... maar helaas, ik ben ook geen programmeur, ik kan het zelf niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

teake schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:46:
[...]

Jij zoekt hetzelfde als ik: power aan is BT aan, power uit is BT uit. Helaas bestaat die maar half: alleen als de power de juiste pinconfiguratie heeft, waardoor de HD2 de power als "carkit" herkent, werkt de BT aan automatisch. Daarvoor staat de instellingen hier: instellingen>overig>carkit-modus>2e vinkje ("automatisch verbinding maken met onderstaand Bluetooth-apparaat in carkit-modus").

Maar...... lang niet alle power supplies hebben die juiste pin-configuratie.Zelfs mijn brodit actieve houder niet. Daardoor denkt de telefoon dat hij aan een gewone lader hangt, en niet aan een carkit. En dan gaat de BT dus NIET automatisch aan zodra je hem aan de lader hangt. Vinkje of niet, hij vertikt het.

Er zijn betaalde programma's die het tóch nog kunnen regelen. Onder andere G-profile, en nog wat alternatieven. Maar eigenlijk is het van den zotte dat voor zo iets simpels nergens een freeware cabje te vinden is. Het lijkt zo simpel..... maar helaas, ik ben ook geen programmeur, ik kan het zelf niet maken.
Hij bedoelde met PhoneAlarm en daar kan het prima mee ;)
Ik heb het ook gebruikt maar is nu even niet geinstalleerd. Je moet zelf even een automatisch event definiëren en daarin zet je dan je Bluetooth events. Dus BT aan bij prik d'r op en BT uit bij prik d'r af.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:10:
[...]

zelfde probleem; ook op home editor reageert ie niet. Quick links geeft ie 2 regels zonder kader etc. Moet weer op balk met pagina indicatie (2e balk) klikken en dan laat ie de quicklinks zien voor aanpassing en dan kan ik ze gebruiken. Erg vaag, bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Anoniem: 325117 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:20:
[...]

werkt bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:02
Ik heb vanmiddag mijn hd2 binnen gekregen, taskmanger eindelijk gevonden net :P, nu even alles uitzoeken over hoe ik wifi, 3g, kan instellen maakt hier iedere keer automatisch verbinding, dus even topics doorspitten. En agenda even uitzoeken die vindt ik nu niet echt ideel, had net nog een maandoverzicht dat ben ik nu kwijt :S kan alleen kijken van dag tot dag?. Tot nu toe leuk om mee te spelen, en toch best snel geen haperingen.

Toch deze verkozen boven de desire, en ik denk dat het geen slechte keuze is.

Agenda, gewoon op maand klikken 8)7 over het hoofd gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door dewil1990 op 17-04-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
*weg* we doen niet aan warez-verzoeken, zie ook Het algemeen beleid

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 18-04-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Pinobigbird schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31:
[...]

Het paren van de bluetoothapparaten gaat probleemloos. Daarna verschijnt in je HD2 de melding dat de Ford Audio toegang wil tot de sim; dit moet je dan accepteren.
Via het menu in de Fiesta kan je bladeren in het telefoonboek. Je kan niet zoeken op naam helaas, dus alleen bladeren op alfabet. Dit is erg lastig als je veel contacten hebt en je moet iemand hebben waarvan de naam begint met een 'M'.
Je kan met het commando "Store name" een spraakcommando koppelen aan een telefoonnummer. Je kan dan dit nummer bellen met het commando "Dial name".
Zelf heb ik de active holder van Brodit ingebouwd; erg fijn! Voor meer info hoe ik dit gedaan hebt kan je DM'en, want dat zou hier off topic gaan.
Geweldig goed om te horen dit, dank je! Dit is precies wat ik bedoelde. Volledige ondersteuning dus inclusief de voice controle via 'Dial name'. Dit laatste is juist wat mijn vrouw zo handig vindt en niet wil missen (heeft nu een Nokia 6233) ook omdat zij best veel nummers in haar lijst heeft en dan dus altijd moet scrollen. Er zijn behalve een aantal Nokia's maar weinig toestellen die dit goed ondersteunen. Maar de HD2 dus wel.

Ow ja dat accepteren van de bluetooth verbinding hoeft toch maar eenmalig he? Daarna gaat de verbinding toch vanzelf?

We staan dan nu voor de keus, of de HD2 of de Touch Pro 2. Deze laatste heeft een los toetsenbord, wat een voordeel kan zijn. HD2 heeft een snellere processor, nieuwe interface volgens mij en een groter scherm. Tevens betere camera met flitser. Maar wel iets duurder volgens mij. Lastige keus....

[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 17-04-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 20:47
2stimpy schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:03:
[...]

Zoals Crusader zegt: je moet een "event" aanmaken. Dan geef je in dat als hij op stroom gaat hij een bepaald profiel moet toepassen welke bluetooth aan heeft. Een voor de hand liggende is het auto-profiel.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
Nu heb ik heel het topic al doorgelezen, maar het lukt me nog steeds niet om mijn HD2 en Outlook te syncen. Hij zet alles van de telefoon op de pc, maar niet andersom. Ik heb dus alle contacten op voornaam gesorteerd in Outlook, en nu wil ik die dus op mijn HTC zetten (omdat ze daar nog steeds 'achternaam, voornaam' staan). Ik heb mijn contacten toen op de HD2 verwijderd, zodat die gevuld kon worden. Echter, nu verwijderd hij alle contacten in Outlook.

Wat te doen?

(contacten staan nog wel in MyPhone, dus no worries).

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
Pinobigbird schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31:
[...]

De "store name" slaat een geluidsfragment op in de radio zelf, niet op je telefoon. De functie "mobile name" werkt niet, dat is een beperking van de HD2 omdat deze geen voice recognition heeft (of toch niet standaard).

verduidelijking:
* store name / dial name werkt op het niveau van de radio zelf, de radio slaat een geluidsfragment op, en koppelt hier een nummer aan. Dit nummer wordt dan gebeld via bluetooth. Er is met deze methode geen koppeling met de contacten op je telefoon, maar je moet alle personen die je wil bellen op voorhand inspreken.

* mobile name: dit activeert de spraakherkennigsfunctie van de telefoon om een naam te spreken die in de contactenlijst van je telefoon staat. hierbij moet je dus niet elke contactpersoon op voorhand inspreken. deze functie werkt niet bij een hd2.

[ Voor 21% gewijzigd door Mayco op 17-04-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
hars73 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:08:
[...]

Geweldig goed om te horen dit, dank je! Dit is precies wat ik bedoelde. Volledige ondersteuning dus inclusief de voice controle via 'Dial name'. Dit laatste is juist wat mijn vrouw zo handig vindt en niet wil missen (heeft nu een Nokia 6233) ook omdat zij best veel nummers in haar lijst heeft en dan dus altijd moet scrollen. Er zijn behalve een aantal Nokia's maar weinig toestellen die dit goed ondersteunen. Maar de HD2 dus wel.
Niet dus... Zie hierboven.
Ow ja dat accepteren van de bluetooth verbinding hoeft toch maar eenmalig he? Daarna gaat de verbinding toch vanzelf?
Accepteren moet maar éénmalig, daarna gaat het idd vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het werkend gekregen. onder de oplossing die hier gepost was, was op xda een oplossing die wel werkte, ook een reg key van 0 naar 1. iets van show notification icons ofzo. sorry dat ik niet precies de oplossing kan beschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Mayco schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:49:
[...]

De "store name" slaat een geluidsfragment op in de radio zelf, niet op je telefoon. De functie "mobile name" werkt niet, dat is een beperking van de HD2 omdat deze geen voice recognition heeft (of toch niet standaard).

verduidelijking:
* store name / dial name werkt op het niveau van de radio zelf, de radio slaat een geluidsfragment op, en koppelt hier een nummer aan. Dit nummer wordt dan gebeld via bluetooth. Er is met deze methode geen koppeling met de contacten op je telefoon, maar je moet alle personen die je wil bellen op voorhand inspreken.

* mobile name: dit activeert de spraakherkennigsfunctie van de telefoon om een naam te spreken die in de contactenlijst van je telefoon staat. hierbij moet je dus niet elke contactpersoon op voorhand inspreken. deze functie werkt niet bij een hd2.
Ow maar het gaat in mijn geval om de eerste functie. Ik wist helemaal niet dat die tweede ook nog kon. 8)7 Geen probleem dus. Bestellen dan ding lijkt me. Heb nog wat reviews bekeken en leek me echt een geweldig toestel. Jammer dat ie voor mijn vrouw is en niet voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

sinds korte tijd heeft mijn toestel moeite met afsluiten van opera,
als ik na het internetten opera netjes afsluit (rechts onderin, afsluiten)
dan wordt opera netjes gesloten en blijft het scherm in de internet tab staan
voor ongeveer 10 á 15 sec. voordat het toestel weer reageerd.
herkent iemand dit? zo ja, wat is er aan te doen?

wat mij ook opviel is dat mijn e-mails die ik wil bewaren en die langer dan 3 (kan ook 4 zijn) dagen op het
toestel staan vanzelf uit de mail tab worden verwijderd. ik heb zo ongeveer alles na gelopen en
instellingen zo ingesteld dat alle mails van de server gedownload moeten worden en niets automatisch verwijderd wordt maar toch blijft het voorkomen.

outlook op mijn pc stond ingesteld op verwijderen van server na 3 dagen 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 324179 op 18-04-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

teake schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:37:
Ik heb (naar aanleiding van de post op de vorige pagina) ook even de naam portalmmm.nl TERUGGEZET nadat ik hem verwijderd had. En inderdaad...... weatherlocatie blijft info geven! Wel even in de gaten houden of hij niet oude informatie gebruikt, ik ben nog niet van locatie veranderd sinds de vorige update. En hij laat ook nog steeds dezelfde dagen zien natuurlijk. Vanmiddag dus nog maar eens kijken of het nog werkt.

EDIT: nu (10.11 uur) weer even het weer bekeken: en de service update nu NIET (info van 8.27 uur blijft staan).
DUS.... terugzetten van de naam portalmmm.nl LIJKT te werken, maar doet dat dus niet.

Ergo: hij moet echt leeg zijn voor de weather-tab-updates.

Tevens gelijk MMS getest met het lege naamveld: MMS verzenden wil ook gewoon nog. En ook Twitter werkt.
Heb jij ook problemen met het updaten van het weer? Bij mij wordt het weer niet meer geüpdate bij mijn locatie. Als ik echter een locatie uit de lijst kies (in dit geval Amsterdam) wordt het weer geüpdate.

Behalve dus wanneer je "mijn locatie" kiest. Soft reset helpt niet, en een harde reset wil ik nog niet doen.

Internet werkt verder wel (KPN HSDPA), ik heb hem op 'internet' staan ipv 'mmmportal.nl' omdat anders het mobiele internet niet werkt. Locatie achterhalen in Google maps werkt ook gewoon.

edit: toegangspunt leegmaken werkt ook niet. toegangspunt leeggemaakt, veranderingen opgeslagen en soft reset uitgevoerd.

edit2: Dit keer het veld weer ingevuld met 'internet', verandering opgeslagen>soft reset en we hebben weer weatherupdates!

Elektronica/Software...........

[ Voor 8% gewijzigd door Dani86 op 18-04-2010 14:32 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Is 'owner information' je voor en je achternaam in je contactenlijst bij jezelf?

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 216663 op 18-04-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
Thomaszomer schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:40:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn hd 2.

Het probleem:
Zodra ik de youtube app opstart, krijg ik het berichtje ''opslag is vol''. Vervolgens sluit het
programma af.

Ik heb google en alles al afgezocht, maar ik kon geen oplossing vinden.
Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Thomas
Vandaag kreeg ik deze melding ook en het bleek dus inderdaaad gewoon dat het interne geheugen van mijn foon vol was. Vlak daarvoor Opera 10 op het interne geheugen geinstalleerd (ivm snelheid) en dat was bijna 17 mb dus vandaar dat mijn geheugen vol was.

Andere dingen verwijderd van het interne geheugen en Youtube werkt weer.
Dus het is geen bug, maar een terechte melding van Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Laatst online: 03-06 22:39
Weet iemand hoe je tijdens het bellen het nummerbord weer kunt krijgen? Zodat je dus optie 2 kunt kiezen om je voicemail te verwijderen?
Tweede vraag: Hoe kan je nummers alsnog opslaan vanuit je bellijst? Je krijgt bij het ophangen de vraag, maar als ik daar even geen tijd voor heb en ik het dus wegklik, kan ik het daarna niet meer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Paultje3181 schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:39:
Weet iemand hoe je tijdens het bellen het nummerbord weer kunt krijgen? Zodat je dus optie 2 kunt kiezen om je voicemail te verwijderen?
Tweede vraag: Hoe kan je nummers alsnog opslaan vanuit je bellijst? Je krijgt bij het ophangen de vraag, maar als ik daar even geen tijd voor heb en ik het dus wegklik, kan ik het daarna niet meer vinden?
* Nummer tijdens het bellen: druk op "toetsblok". Of voor nóg meer truken: schuif het "gordijntje" omlaag op je scherm ("ga omlaag voor meer opties"), en druk op je keuze.
* Nummers alsnog opslaan: druk vanuit rusttoestand één keer op de telefoontoets. Druk voor het gemak even onderaan op het toestenbord-icoontje, zodat de lijst met gekozen nummers geheel in beeld is. Kies het gekozen nummer door rechts op het plaatje achter dat nummer te tikken. Kies menu, opslaan naar personen.

[ Voor 3% gewijzigd door teake op 18-04-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Damn opeens me telefoon vet traag... ook na soft reset...
Ik had cookies home tab geinstalleerd en
18. NETCFv35.wm.armv4i.cab ---- Microsoft .NET Framework 3.5 for Leo

Cookies er maar weer af gegooit maar me telefoon is nog steeds traag. Zal het door die framework 3.5 komen of? 8)7

EDIT:

cookies en framework eraf gegooit en soft reset, telefoon nog steeds traag :z
Hoe kan dit nou weer :z :z

[ Voor 16% gewijzigd door D467 op 18-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Net ff trial van phonealarm geinstalleerd om te kijken of die met z'n profielen functie ook de Bluetooth aan kan schakelen in de "carkit-stand". JA, dat kan hij, maar NEE, niet als de pinconfiguratie van de autohouder gewoon de normale lader-configuratie is. Met andere woorden: phonealarm kan op dat punt niets meer dan wat de telefoon zelf ook al kan. En is dus geen oplossing voor de wens om bluetooth in te schakelen zodra de telefoon aan de lader hangt.

ps: OF die brodit actieve houder zou omgesoldeerd moeten worden zodat hij de juiste pin-configuratie krijgt. zodat hij als carkit herkent wordt, in plaats van als lader. Maar ja... micro-usb en omsolderen.... 't is wel héééél klein allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

teake schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:37:
Net ff trial van phonealarm geinstalleerd om te kijken of die met z'n profielen functie ook de Bluetooth aan kan schakelen in de "carkit-stand". JA, dat kan hij, maar NEE, niet als de pinconfiguratie van de autohouder gewoon de normale lader-configuratie is. Met andere woorden: phonealarm kan op dat punt niets meer dan wat de telefoon zelf ook al kan. En is dus geen oplossing voor de wens om bluetooth in te schakelen zodra de telefoon aan de lader hangt.

ps: OF die brodit actieve houder zou omgesoldeerd moeten worden zodat hij de juiste pin-configuratie krijgt. zodat hij als carkit herkent wordt, in plaats van als lader. Maar ja... micro-usb en omsolderen.... 't is wel héééél klein allemaal.
Niet mee eens. Ik heb PhoneAlarm op verschillende normale laders gehad en zelfs zodra ie via USB ging laden sprong ie netjes naar de stand Bluetooth AAN. Je doet iets verkeerd, maar vraag me niet wat.

Oh ja, wellicht ben je wat te ongeduldig. Het kan ongeveer een minuut duren voordat je ook daadwerkelijk ziet dat Bluetooth aangezet wordt. Het is niet instantly.

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 18-04-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Ik ga hem er ook maar weer eens op zetten dan, alleen toen ik hem er ff op had staan zag ik wel al heel veel instellingen voor wat betrefd de ringtones en andere dingen. Is het wel zo dat als ik hem installeer en verder niets aan de instellingen zou veranderen dat ik dan alle standaard geluiden en dergelijke zoals die voor de installatie waren gewoon hetzelfde blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Crusader schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:47:
[...]

Niet mee eens. Ik heb PhoneAlarm op verschillende normale laders gehad en zelfs zodra ie via USB ging laden sprong ie netjes naar de stand Bluetooth AAN. Je doet iets verkeerd, maar vraag me niet wat.

Oh ja, wellicht ben je wat te ongeduldig. Het kan ongeveer een minuut duren voordat je ook daadwerkelijk ziet dat Bluetooth aangezet wordt. Het is niet instantly.
Ok, misschien moet ik het nog een keer proberen. Het kan ook aan de oude versie liggen die ik probeerde (1.60.2). Ik zie dat phonealarm al véél verder is nu. Maar het blijft inderdaad een kanon om een mug mee neer te schieten. Ik heb al die andere features niet nodig, ze kunnen alleen maar mijn andere settings in de war schoppen lijkt me. (Hoewel ze deze keer nog wel bewaard bleven na de-installatie, maar dat kan ook weer aan de oude versie gelegen hebben.)

Kwa simpelheid lijkt g-profile me dan eigenlijk nog een betere oplossing. Die kost ook nog eens veel minder (5 euro ipv 18 euro)

[ Voor 9% gewijzigd door teake op 18-04-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Ik heb phone alarm pro 2.31 geinstalleerd. het zal aan mij liggen maar Ik zie nergens een optie om een event toe te voegen. Of misschien heb ik een verkeerde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

komt soms door de warmte ofso dat de telefoons soms vet traag is en de andere keer vet snel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:57
Lijkt me erg sterk dat dat door hitte komt. En je kan je vraag ook gewoon stellen, zonder bold te gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 18-04-2010 19:44 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

D467 schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:40:
komt soms door de warmte ofso dat de telefoons soms vet traag is en de andere keer vet snel? 8)7
over vet gesproken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Crusader schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:47:
[...]
....
Niet mee eens. Ik heb PhoneAlarm op verschillende normale laders gehad en zelfs zodra ie via USB ging laden sprong ie netjes naar de stand Bluetooth AAN. .....
Ik ben uitgebreid aan het testen geslagen. Meest opvallende: mijn verloopsnoertje mini-USB naar micro-USB zorgt er wél voor dat BT aan springt, maar de carkit NIET.... terwijl beide gewoon de accu daadwerkelijk opladen. Het zit hem dus toch in die pin-configuratie.

Zojuist demo van agaye g-profile getest: werkt helaas net als de andere applicaties, dus niet op de brodit carkit.... Nu verder testen met nieuwe phone-alarm versie (2.32 Pro, demo versie van officiele site)

UPDATE: Phonealarm WERKT!! (duurt 30 seconden, en het onderdeel paHOST moet draaien, maar dat kan onzichtbaar gezet worden, en na soft reset automatisch opstarten).

Maar goed, blijft een programma wat voor dit doel eigenlijk teveel kan, en teveel kost.
Eerst de trialperiode maar eens er mee spelen, om te kijken of ik het er voor over heb. Immers, ik kan ook gewoon op de snelkoppeling "bleutooth-toggle" tikken om de BT aan te zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door teake op 18-04-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Toch nog maar weer wat verder geprobeerd, ik zag op de site van phonealarm waar de optie zat om bij een bepaale event een bepaald profiel te starten.
Nu dus zo ingesteld dat al hij aan het stroom gaat dat dan het auto profiel wordt geladen.
en in het auto profiel ingesteld dat hij bleutooth aan zet. Als ik hem van het stoom af haal gaat hij weer naar home en daarin heb ik bleutooth uit staan.

Het werkt als ik hem aan de kabel leg, en het werkt ook op mijn brodit houder. Het duurt ffies voordat het profiel gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
2stimpy schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:12:
Toch nog maar weer wat verder geprobeerd, ik zag op de site van phonealarm waar de optie zat om bij een bepaale event een bepaald profiel te starten.
Nu dus zo ingesteld dat al hij aan het stroom gaat dat dan het auto profiel wordt geladen.
en in het auto profiel ingesteld dat hij bleutooth aan zet. Als ik hem van het stoom af haal gaat hij weer naar home en daarin heb ik bleutooth uit staan.

Het werkt als ik hem aan de kabel leg, en het werkt ook op mijn brodit houder. Het duurt ffies voordat het profiel gezet wordt.
:-) ik heb ook net in de auto zitten spelen, en inderdaad.... het werkt met phonealarm wel. Maar echt lekker is het niet.... schiet z'n doel nog wat voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231244

teake schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:13:
[...]

* Nummer tijdens het bellen: druk op "toetsblok". Of voor nóg meer truken: schuif het "gordijntje" omlaag op je scherm ("ga omlaag voor meer opties"), en druk op je keuze.
dat gordijntje had ik eerst ook, maar is al tijden verdwenen, alleen hoe ik het gedaan heb, geen idee. hoeik het terug krijg, ook geen idee.

iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355810

Thx heb het locatie probleem kunnen oplossen! Moet wel zeggen dat de batterij echt heel erg snel leeg gaat. Dat is wel een groot nadeel.

Ik heb nog een vraag over de mail. Ik wil graag mijn mail steeds aan hebben maar als ik me aanmeld dan kom ik gewoon in mijn inbox. Als ik stop, zonder af te melden van me hotmail, moet ik me vervolgens weer opnieuw aanmelden. Mijn vraag is dus hoe dat komt dat mijn mail niet automatisch altijd aanstaat waardoor ik dus ook meteen een melding krijg als ik mail heb? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen waardoor ik altijd aangemeld ben? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339994

Hallo mede forummers,

Ik ben eigenaar van een Sony ericsson Satio,heel leuk toestel met 12 mp enz enz,maar ik ben zo iemand die binnen 5-6 maanden het al heeft gezien met een toestel,nu dus ook.
Ik ben toe aan een nieuwe toestel,natuuurlijk eerst deze verkopen,en dan opzoek naar een nieuwe telefoon,kunnen jullie mij meer informeren over de HD 2? ik vind het qua uiterlijk heel mooi,maar specificaties weet ik nog niks over,bevalt het toestel,min en plus puntjes etc,

mvg Osman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 339994 schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:21:
Hallo mede forummers,

Ik ben eigenaar van een Sony ericsson Satio,heel leuk toestel met 12 mp enz enz,maar ik ben zo iemand die binnen 5-6 maanden het al heeft gezien met een toestel,nu dus ook.
Ik ben toe aan een nieuwe toestel,natuuurlijk eerst deze verkopen,en dan opzoek naar een nieuwe telefoon,kunnen jullie mij meer informeren over de HD 2? ik vind het qua uiterlijk heel mooi,maar innerlijk weet ik nog niks over,bevalt het toestel,min en plus puntjes etc,

mvg Osman.
Alles is al voor je uitgeschreven :)
Begin ook eens bij de startpost, staat zeer veel nuttige info in. Vervolgens kun je de ervaringen lezen in dit topic en voorgaande topics. Ook is Google ook een bron van informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339994

Crusader schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:24:
[...]

Alles is al voor je uitgeschreven :)
Begin ook eens bij de startpost, staat zeer veel nuttige info in. Vervolgens kun je de ervaringen lezen in dit topic en voorgaande topics. Ook is Google ook een bron van informatie.
Blijkbaar heb ik het verkeerd beschreven,sorry voor het ongemak. Ik heb de beginpost wel gelezen,maar wou eigelijks informatie over mensen die ervaring er mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Laatst online: 10-09-2024
Heeft iemand hier toevallig al ervaringen met de nieuwe Radio (2.10)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik heb eigenlijk nog wel een paar vragen voordat we deze telefoon misschien gaan aanschaffen:

- Hoe lang doet TomTom (of andere navigatie) het op een volle accu zonder op te laden?
- Welke navigatiesoftware is er allemaal beschikbaar voor de HD2?
- Is een standaard divX of Xvid bestand zonder te converteren (dus gewoon de AVI) af te spelen?
- Hoe zit dat met WMV bestanden? Ook rechtstreeks af te spelen?
- Wat is de ervaring met het formaat van het toestel? Mijn vrouw zal hem niet snel in de broekzak doen, maar gewoon in haar tas, dus vermoedelijk is dit geen probleem in haar geval.
- Zijn er games (of emulators) te vinden die goed draaien op de HD2, waardoor ie ook een leuke spelcomputer wordt (altijd leuk op vakantie bijvoorbeeld)
- Is het mogelijk om uitzending gemist te kijken of de HD2?
- Als het goed is gebruik je voor de mail gewoon Outlook? Kun je hierin instellen dat de mail niet van de server wordt verwijderd? (Zodat je op een gewone pc alsnog de mail kunt ophalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
hars73 schreef op maandag 19 april 2010 @ 00:04:
Ik heb eigenlijk nog wel een paar vragen voordat we deze telefoon misschien gaan aanschaffen:

- Hoe lang doet TomTom (of andere navigatie) het op een volle accu zonder op te laden?
- Welke navigatiesoftware is er allemaal beschikbaar voor de HD2?
- Is een standaard divX of Xvid bestand zonder te converteren (dus gewoon de AVI) af te spelen?
- Hoe zit dat met WMV bestanden? Ook rechtstreeks af te spelen?
- Wat is de ervaring met het formaat van het toestel? Mijn vrouw zal hem niet snel in de broekzak doen, maar gewoon in haar tas, dus vermoedelijk is dit geen probleem in haar geval.
- Zijn er games (of emulators) te vinden die goed draaien op de HD2, waardoor ie ook een leuke spelcomputer wordt (altijd leuk op vakantie bijvoorbeeld)
- Is het mogelijk om uitzending gemist te kijken of de HD2?
- Als het goed is gebruik je voor de mail gewoon Outlook? Kun je hierin instellen dat de mail niet van de server wordt verwijderd? (Zodat je op een gewone pc alsnog de mail kunt ophalen)
-Tomtom: zeker een paar uur, heb m nooit helemaal leeg gekregen met Tomtom
-in dit topic genoeg over te vinden
-niet altijd, maar er is software zoals Coreplayer die je kan installeren en dan kan je meer bestanden afspelen
-wmv is af te spelen met media player wat erop zit.
-formaat: lekker dun dus past prima in mn broekzak, loop er 7 dagen in de week mee rond.
-spellen; mag iemand anders beantwoorden, doe ik niet.
-Uitzending gemist: Ja, via browser met Java support zoals Opera 10, maar er schijnt ook een App voor te zijn
-Mail: ja dat kan, gaat inderdaad via geavanceerde instellingen van Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
-Uitzending gemist: Ja, via browser met Java support zoals Opera 10, maar er schijnt ook een App voor te zijn
Ja zeker, die is gewoon te downloaden vanaf de NOS site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-06 07:48
teake schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:37:

Zowel de software van spb als van SBSH (weaver, deze werkt op de HD2 uitstekend) kunnen dit wel!!
Gebruik het hier al jaren icm de brodit houder.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:51
Anoniem: 339994 schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:26:
[...]

Blijkbaar heb ik het verkeerd beschreven,sorry voor het ongemak. Ik heb de beginpost wel gelezen,maar wou eigelijks informatie over mensen die ervaring er mee heeft.
Lees het topic door? Dan vindt je genoeg gebruikerservaringen. Lees andere websites door met reviews. Had je zelf ook kunnen bedenken...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

<--->

[ Voor 98% gewijzigd door doemaarwat op 19-04-2010 09:08 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

DaFreakR schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:44:
Heeft iemand hier toevallig al ervaringen met de nieuwe Radio (2.10)?
Hier in Rotterdam 3G & H meestal vol bereik, dit was voor 2.10, 1á 2 streepjes _/-\o_
Ik woon schijnbaar in een bunker :P
Ook heb ik het idee, dat de pagina's sneller geladen zijn...

Battery kan ik nog niet veel over zeggen, 2 keer dat ik de battery geheel leeg trek...

Tot zover een verbetering voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 09:02

Mir

Ok, ik heb een probleem.

Ik heb een week geleden Co0ckie 1.7 erop gezet. Ik vond het niets en haalde het er weer van mijn telefoon af. Daarna wilde mijn telefoon Sense niet meer opstarten! Ik kreeg te zien "Click to start Sense".

Gelukkig kon ik alsnog Co0ckie 1.7 er weer opzetten en daardoor wilde Sense ook weer opstarten. Ik heb hem er nu maar op staan, maar doe er niets mee. Máár: mijn batterij is sindsdien elke nacht leeg! Ik heb dus ook geen wekker meer!!

Iemand een idee hoe ik Co0ckie eraf moet halen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mir op 19-04-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 18:24

Convoy

g44p

Mir schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:10:
Ok, ik heb een probleem.

Ik heb een week geleden Co0ckie 1.7 erop gezet. Ik vond het niets en haalde het er weer van mijn telefoon af. Daarna wilde mijn telefoon Sense niet meer opstarten! Ik kreeg te zien "Click to start Sense".

Gelukkig kon ik alsnog Co0ckie 1.7 er weer opzetten en daardoor wilde Sense ook weer opstarten. Ik heb hem er nu maar op staan, maar doe er niets mee. Máár: mijn batterij is sindsdien elke nacht leeg! Ik heb dus ook geen wekker meer!!

gewoon deinstalleren via software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

Ik gebruik TCPMP om video's te kijken. Ik heb uitgevonden dat dit programma het beste werkt. Bij de pocketpc divx player heb je haperingen bij sommige files.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
bing69 schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:10:
[...]

Zowel de software van spb als van SBSH (weaver, deze werkt op de HD2 uitstekend) kunnen dit wel!!
Gebruik het hier al jaren icm de brodit houder.
SPB Phone Suite?? Die draait volgens de makers niet op de HD2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-03 09:34
Mir schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:10:
Ok, ik heb een probleem.

Dit heb ik ook geconstateerd (na correcte verwijdering via software optie), echter heb ik de nieuwe 1.7.1 er daarna op gezet en die werkt als homescreen perfect.
Ik denk dat je zal moeten hard resetten als je zonder cookie verder wil.... (das het risico met experimentele software).

[ Voor 3% gewijzigd door micheldenhaag op 19-04-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

mariconjo schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:38:
[...]

SPB Phone Suite?? Die draait volgens de makers niet op de HD2 toch?
Mobile Shell wel. Weet niet of poster dat bedoelde overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
micheldenhaag schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:40:
[...]

Dit heb ik ook geconstateerd (na correcte verwijdering via software optie), echter heb ik de nieuwe 1.7.1 er daarna op gezet en die werkt als homescreen perfect.
Ik denk dat je zal moeten hard resetten als je zonder cookie verder wil.... (das het risico met experimentele software).
1.7,1 ? Die kan ik niet vinden op XDA. Thread 1.7.1. levert 1.7.0 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

thepr schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:45:
[...]

1.7,1 ? Die kan ik niet vinden op XDA. Thread 1.7.1. levert 1.7.0 op
(Niet goed gekeken? :*) ) -- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

[ Voor 10% gewijzigd door Windkracht13 op 19-04-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 13:02

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Co0kie's Home Tab 1.7.1 werkt zonder bugs *O*

Net CHT1.7.1 en CHT Editor 1.7.1.0 geinstalleerd. Werkt nu probleemloos. CHT is een mooie aanvulling op de SENSE-interface. Deze user interface stijgt nu wel ver boven de WiMo 6.5.X versie uit. WiMo 7 biedt ook weinig extra. ;)

Van harte aanbevolen na de buggy CHT1.7.0 versie! :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is nu de meerdwaarde van dat cookie? Enige wat ik op de screenshots zie ik een extra setje snelkoppelingen op je hometab, beetje gimmicks op je appointments en lockscreen varianten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik zou zeggen, lees het CoOkies tread eens door, lees je alle mogelijkheden.
Vele mensen vinden het een geweldig progje, ik ben daar 1 van.
Maar als je het nooit gebruik hebt, weet je ook niet wat je mist Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs23/f/2007/360/7/a/_painter__by_bad_blood.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dani86 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:26:
Ik gebruik TCPMP om video's te kijken. Ik heb uitgevonden dat dit programma het beste werkt. Bij de pocketpc divx player heb je haperingen bij sommige files.
`
ik gebruik core player. ik heb geen enkele tcpmp versie gevonden die het deed bij mij. Linkje misschien ? :)
kan je ook bevestigen dat tcpmp .mkv kan afspelen? coreplayer kan dat helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ik heb zelf nu opeens het internet connectie probleem :S had het in het prille begin oom maar toen was het voldoende om ipv portalmm... internet te maken. nu help niets meer, ook niet als ik het leeg laat. om de zoveel tijd kick ie gewoon de verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb trouwens nieuwste stock roms/updates en mijn netwerk is KPN

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 254891 op 19-04-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Wel goed gekeken maar mijn computer gaf een verkeerd beeld. Na F5 werd 1.7.1 weer gegeven. Apart verhaal. Maar t is terecht, nu direct uitproberen. Werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Iemand enig idee hoe je kan zorgen dat nieuwe contacten automatisch op de sim worden opgeslagen? Kan daar nergens voor kiezen en nu moet ik steeds van de telefoon naar de sim kopieren. Erg omslachtig en zou niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 13:02

JeeVee

Mens agitat molem

Meerwaarde CHT

Co0kie's Home Tab (CHT) geeft een aanpasbare aanvulling op SENSE Home Screen. Hierdoor is je toestel helemaal "eigen" te maken. Voor mij is CHT een prima app. :)

Het nut van deze tweaks is voor iedereen anders. De HD2 is primair bedoeld om mee te bellen, al het andere is extra..... O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

JeeVee schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:51:
Meerwaarde CHT

Co0kie's Home Tab (CHT) geeft een aanpasbare aanvulling op SENSE Home Screen. Hierdoor is je toestel helemaal "eigen" te maken. Voor mij is CHT een prima app. :)

Het nut van deze tweaks is voor iedereen anders. De HD2 is primair bedoeld om mee te bellen, al het andere is extra..... O-)
En is gewoon op de standaard HTC ROM toepasbaar? Of moet je hiervoor een andere ROM gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:03
SinergyX schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:45:
Wat is nu de meerdwaarde van dat cookie? Enige wat ik op de screenshots zie ik een extra setje snelkoppelingen op je hometab, beetje gimmicks op je appointments en lockscreen varianten.
Precies, dan kan erg nuttig zijn dus (uiteraard blijft het een persoonlijke mening), je kan nu zelf je sense home tab indelen, iets wat standaard niet mogelijk is.

Wat ik nu met 1.7.1 heb is het volgende:
- 5x2 = 10 shortcuts op het homescherm (ipv 3 huge knoppen). Het scherm is groot genoeg om kleinere knoppen nog goed met je vinger te kunnen bedienen.
- standaard 3 kalender items
- kleinder klok met het weer ernaast zodat er meer ruimte is voor de andere items.
- snelkoppelingen naast de provider tekst met daarin gemiste oproep, email en sms (zodat je met 1 tik daar naartoe kan ipv 2)

Verder kan je ook nog makkelijk instellen dat je niet gelijk locked met de ophang knop (als je via policies aan een lock code vast scheelt dit 30 keer je code invoeren op een dag). ALs je het standaard lock niet gebruikt kan je ook je hele lock screen customizen

Maar als je dit allemaal niet nuttig vind moet je er vooral niet aan beginnen ;)
hars73 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:59:
[...]

En is gewoon op de standaard HTC ROM toepasbaar? Of moet je hiervoor een andere ROM gebruiken?
ja hoor, enige vereiste is sense /manilla 2.5 welke op de standaard rom ook zit

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 19-04-2010 14:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-03 09:34
Anoniem: 254891 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:10:
en ik heb zelf nu opeens het internet connectie probleem :S had het in het prille begin oom maar toen was het voldoende om ipv portalmm... internet te maken. nu help niets meer, ook niet als ik het leeg laat. om de zoveel tijd kick ie gewoon de verbinding
Waarschijnlijk heb je dat met Web-n-Walk van T-mobile. Waar vroeger vanuit T-mbile de dataconnectie werd opengehouden wordtie nu bij idle gestopt (je springt dan van H naar 3G). Windows mobile is daar niet helemaal op aangepast *vraag me niet naar de techniek erachter*. Zodra je weer eenr request doet wordt dan in mijn geval niet altijd de dataverbinding weer geopend. Ik ervaar dezelfde irritatie en frustratie.

(ik gebruik geen databeperkende software oid... puur winmob 6.5 en WnW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

micheldenhaag schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:44:
[...]

Waarschijnlijk heb je dat met Web-n-Walk van T-mobile. Waar vroeger vanuit T-mbile de dataconnectie werd opengehouden wordtie nu bij idle gestopt (je springt dan van H naar 3G). Windows mobile is daar niet helemaal op aangepast *vraag me niet naar de techniek erachter*. Zodra je weer eenr request doet wordt dan in mijn geval niet altijd de dataverbinding weer geopend. Ik ervaar dezelfde irritatie en frustratie.

heb kpn...

en het rare is het ging een aantal maanden goed met "internet" ipv "portalmmm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Ik kwam het programma webcamXP tegen, en nu schijn je de beelden van je webcam op je HD2 te kunnen ontvangen.
Ik heb webcamXP op mijn pc gezet en dat werkt, en ook de webcamXP cab op mijn HD2 geïnstalleerd.
Ik krijg het niet voor elkaar om beelden te ontvangen.
Is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Hoe moet ik ook alweer smsjes TERUGzetten via Myphone? Heb ze wel op Internet gezet zeg maar, maar heb net een hard reset gedaan en nu krijg ik ze niet meer terug op mn telefoon gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Jan888 schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:00:
Hoe moet ik ook alweer smsjes TERUGzetten via Myphone? Heb ze wel op Internet gezet zeg maar, maar heb net een hard reset gedaan en nu krijg ik ze niet meer terug op mn telefoon gezet...
Myphone weer opstarten, en dan gewoon synchroniseren... Da's alles. Waarschijnlijk vraagt MyPhone eerst om een update te doen, maar verder loopt alles vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51741

Ik heb een vraag over email ontvangen op de HD2 (ROM 1.60) ,lange tijd ging dat goed tot vandaag.
Ik heb een live- en een kpnplanetaccount en ik heb ingesteld dat er om de 15 minuten ingelogd wordt om te kijken of er post is.
Als er nieuwe mail was dan gaf de HD2 dat keurig aan,als ik nu inlog dan zie ik dat er post ontvangen wordt maar wordt nergens zichtbaar gemaakt.
Eenmaal als dat is gebeurt dan haalt hij het niet opnieuw op ......
Bij verzonden,concepten enz. zie ik geen nieuwe mail.....
Ik had als instellingen ook " alleen berichten van vandaag" ingesteld en dat werkt niet meer.
Als ik " alle berichten" instel dan werkt de mail weer goed met betrekking tot ontvangen.

Wie kan mij een tip geven ?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 51741 op 19-04-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60683

Anoniem: 254891 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:09:
[...]

t ligt waarschijnlijk aan mij maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, verduidelijking graag :)
Wat ik bedoel is dat ik tegelijk via Bluetooth de volgende toestellen zou willen verbinden
- bluetooth TMC --> verkeersinfo op de iGO op mijn HD2
- parrot carkit MKI9100 --> telefonie in de wagen op mijn HD2

Is dit mogelijk of kan maar van deze 2 apparaten tegelijk actief zijn?
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:42
micheldenhaag schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:44:
[...]

Hmmm, dit verklaart een hoop ergernis van de afgelopen 2 weken. Ik zat al te denken dat het kwam omdat ik de nieuwe Artemis erop had geknald.

Dit is wel vrij irritant, aangezien het even duurt voordat de verbinding actief is, hierdoor lopen bij mij programma's als trein, nu en tweakers.ml niet echt soepel.

Iemand ideëen om dit te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Laatst online: 24-01-2022
Dani86 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:26:
Ondersteunt TCPMP ook .srt bestanden? Of kijken jullie allemaal zonder ondertitels naar films op je HD2?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

edtbonep schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:11:
Ik kwam het programma webcamXP tegen, en nu schijn je de beelden van je webcam op je HD2 te kunnen ontvangen.
Ik heb webcamXP op mijn pc gezet en dat werkt, en ook de webcamXP cab op mijn HD2 geïnstalleerd.
Ik krijg het niet voor elkaar om beelden te ontvangen.
Is iemand bekend met dit probleem?
Probeer het programma Orb eens, kan je bij al je files in je computer komen, maar ook webcambeelden
bekijken...

Ik heb webcamXP werkend gekregen,na heeeeel veel gepiel :-( , maar ik beveel het niet aan...
Voor de beelden die ik wil bekijken vanuit de huiskamer voliere, heb ik inmiddels een ip camera aangeschaft.

(FF offtopicc, Cisco WVC210 Wireless-G PTZ Internet Video Camera - 2-way Audio :9 )

Maare, wat krijg je niet voor elkaar, foutmeldingen, firewall goed ingesteld ect?

[ Voor 10% gewijzigd door Windkracht13 op 19-04-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Laatst online: 28-05 16:02
Ik heb mun hd2 een paar dagen alleen ik wil er flash op krijgen het liefst voor opera alleen ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, ik heb dit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544770 al gevonden op xda dus alleen daar lukt het ook niet mee. Kan iemand me even helpen, heb hier op het forum ook al gezocht. Ben nieuw met windows mobile, ik heb het bestand van xda gedownload en op de geheugen kaart gezet, dan de screensshots gevolgd, hij gaat installeren, er komt installeren te staan maar er gebeurt dan niks meer?

Ik heb nu skyfire, maar dit is niet zo snel als opera, ik vind het niet zo gemakkelijk werken, en het gaat nie in landschape modus als ik de telefoon kantel. Ik moet toch ook gewoon flash in opera kunnen krijgen.

Volgens mij opera 9

[ Voor 17% gewijzigd door dewil1990 op 19-04-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
whiplash1990 schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:24:
Ik heb mun hd2 een paar dagen alleen ik wil er flash op krijgen het liefst voor opera alleen ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, ik heb dit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544770 al gevonden op xda dus alleen daar lukt het ook niet mee. Kan iemand me even helpen, heb hier op het forum ook al gezocht. Ben nieuw met windows mobile, ik heb het bestand van xda gedownload en op de geheugen kaart gezet, dan de screensshots gevolgd, hij gaat installeren, er komt installeren te staan maar er gebeurt dan niks meer?
kan je eenvoudiger voor *skyfire* van marketplace gaan, heeft flash na install default werkende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

whiplash1990 schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:24:

Ik heb nu skyfire, maar dit is niet zo snel als opera, ik vind het niet zo gemakkelijk werken, en het gaat nie in landschape modus als ik de telefoon kantel. Ik moet toch ook gewoon flash in opera kunnen krijgen.
Opera Mobile 10 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

wordt opera 10 geinstalleerd in plaats van 9 of ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179 schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:28:
wordt opera 10 geinstalleerd in plaats van 9 of ernaast?
Ernaast, je kan na de installatie kiezen of je het als Standaard-webbrowser wil instellen. Je kan hier gewoon op Nee drukken dus, en als je op Ja drukt start Opera Mobile 10 op via de Internet-tab ipv Opera 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

Sinds kort last van een leeg START menu..
iemand een id?

Afbeeldingslocatie: http://www.lanmaniax.com/other/START.jpg

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RA7 schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:46:
Sinds kort last van een leeg START menu..
iemand een id?
Ehm nooit gezien, kijk even via de Verkenner in de map Windows/Startmenu/Programma's of daar ook alles daadwerkelijk weg is. Dan weet je in ieder geval of het probleem bij de Startmenu ligt of dat iets of iemand alle snelkoppelingen uit die map heeft verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Opera 10 mist toch nogal wat multitouch mogelijkheden (zoomen enzo) die Opera 9 wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

Anoniem: 312445 schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:49:
[...]

Ehm nooit gezien, kijk even via de Verkenner in de map Windows/Startmenu/Programma's of daar ook alles daadwerkelijk weg is. Dan weet je in ieder geval of het probleem bij de Startmenu ligt of dat iets of iemand alle snelkoppelingen uit die map heeft verwijderd...
Nope die bestaat gewoon inclusief alle shortcuts ed.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
hars73 schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:56:
Opera 10 mist toch nogal wat multitouch mogelijkheden (zoomen enzo) die Opera 9 wel heeft?
jep hij mist het met het zoomen. Waarmee heb je nog meer multitouch nodig dan?

Ikzelf mis het zoomen met 2 vingers totaal niet. Pinch to zoom werkt zelfs sneller en 10 heeft dat prima voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

maximus1 schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:16:
[...]
jep hij mist het met het zoomen. Waarmee heb je nog meer multitouch nodig dan?

Ikzelf mis het zoomen met 2 vingers totaal niet. Pinch to zoom werkt zelfs sneller en 10 heeft dat prima voor elkaar.
Okee, tja ik las dat toevallig vanmiddag ergens op een opera forum. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Ben me aan het inlezen of de HD2 voor mijn vrouw een goeie telefoon zou zijn. Blijven altijd lastige keuzes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Het is een telefoon waar je lekker mee kan klooien, als je zin hebt om hem helemaal in te stellen naar wat je vrouw wilt, dan is het een top telefoon voor haar.

Misschien eerst even in de winkel uitproberen voordat je hem echt koopt :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.