Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

trackball aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
weet er iemand of media markt bij amsterdam arena ook trackballs verkoopt ? en zo ja, een goed aanbod ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
* the-edge heeft glazen bol thuis laten liggen.. Sorry

www.mediamarkt.nl telefoon nummer? Oid? .. Eigen initiatief?

[ Voor 33% gewijzigd door the-edge op 25-03-2010 16:22 ]

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
ja misschien heeft iemand er ervaring mee ofzo ? :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er is een hele tijd geleden een apparaat uitgevonden door Alexander Graham Bell. Het heet een telefoon. Daar kun je een nummer intikken en contact krijgen met iemand anders. De Mediamarkt in Amsterdam heeft vast ook zo'n apparaat met een nummer. Als je er naar toe belt kun je het gewoon vragen of ze die dingen hebben.
En of het een goed aanbod is... tja, dat ligt er maar natuurlijk net aan wat je zoekt.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zoveel meer moeite kost 't niet om er langs te gaan en het zelf te zoeken dan 't hier te posten.
Waarschijnlijk ben je er ook minder tijd aan kwijt dan wachten tot hier een nuttig/serieus antwoord op komt. ;)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
ik heb al gezocht. Zit atr the moment op mijn stage en me baas vind het niet goed als ik ga bellen :) vandaar forumpost.
het gaat erom dat ik er vandaag nog 1 wil halen en ik moet omreizen via amsterdam waardoor ik later thuis ben. Nogal zonde van mijn tijd als ik dan aankom en blijkt dat ze niks verkopen, zonde van mn tijd, niet ? en als iemand het zou weten scheelt me dat weer tijd.

[ Voor 52% gewijzigd door w4rguy op 25-03-2010 16:27 ]

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
en jou baas vind dit wel goed?
wie is jou baas even mailtje sturen dan :) :P

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
haha, joost mag weten of ie ut goed vind, geen klachten gehoord maar in gedragscode staat dat het niet mag en ik werk hier pas 3 weken (stage digitaal onderzoeker ... we maken dus ook gedragsprotocollen hoe mensen zo effectief mogelijk achter hun pc werken etc.) we hanteren de regels daarom streng.

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39

DJ-Visto

Aye aye, sir!

w4rguy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:30:
haha, joost mag weten of ie ut goed vind, geen klachten gehoord maar in gedragscode staat dat het niet mag en ik werk hier pas 3 weken (stage digitaal onderzoeker ... we maken dus ook gedragsprotocollen hoe mensen zo effectief mogelijk achter hun pc werken etc.) we hanteren de regels daarom streng.
en je mag wel op t.net? Ik wel best voor je bellen ;) Wel voor een tientje :+

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Dan wacht je toch lekker totdat je klaar bent en bel je even met je mobiel daarheen?

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

w4rguy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:30:
we maken dus ook gedragsprotocollen hoe mensen zo effectief mogelijk achter hun pc werken etc.
Als je even gebeld had had je nu al klaar geweest en lekker efficient verder kunnen gaan met je echte werkzaamheden...

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
tweakers.net = ict gerelateerd nieuws. als je het hebt over ict beveiliging is het belangrijk dat je het nieuws in de gaten houdt, nogal handig als er een virus uitbraak is of iets dergelijks (helemaal nu met zeus botnet die actief is)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
zucht, laat maar ... blijkbaar is het boeiender om mensen af te zeiken op t.net forum dan iemand gewoon te helpen als je kan, en niks te posten als je dat niet kan. slotje ?

• iMick
  • Laatst online: 29-11 21:43
Misschien moet je ze even mailen? En hopen dat je nog antwoord krijgt. Of bel gewoon na werktijd even op, zijn ze er rijd je er naar toe en anders niet.

offtopic:
Wist niet dat sommige ICT mensen zo lui waren :')

[ Voor 3% gewijzigd door iMick op 25-03-2010 16:37 ]

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
w4rguy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:36:
zucht, laat maar ... blijkbaar is het boeiender om mensen af te zeiken op t.net forum dan iemand gewoon te helpen als je kan, en niks te posten als je dat niet kan. slotje ?
Het gaat niet om het afzeiken. Maar wat verwacht je van ons? Dat wij voor jou moeten gaan bellen? Of dat er toevalig iemand van de MediaMarkt op Tweakers zit?

[ Voor 12% gewijzigd door the-edge op 25-03-2010 16:39 ]

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat 'n arrogantie. :?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 16:26
welkom op t.net! :w
maar ik vind het logisch dat er op zo'n vraag geen antwoord komt.
ik weet dat ze bij media markt niet altijd even handig zijn, daarmee ben ik het met je eens.
ik belde laatst om te vragen of ze nog een product hadden, maar na een uur te hebben gewacht zeiden ze: nee dat kunnen wij helaas niet door de telefoon vertellen 8)7
ik zou dus niet bellen, maar er gewoon ff langsgaan, kun je als ze er hebben ook meteen wat proberen... ;)

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 17:27
Bij de MM in Enschede hebben ze keuze uit iets van 5 Trackballs en lijkt me dat de vestiging in Amsterdam nog groter is dus neem aan dat ze daar wel Trackball's hebben.

• Unagi

Unagi

Always aware...

blijkbaar is het boeiender om mensen af te zeiken op t.net forum dan iemand gewoon te helpen als je kan
Blijkbaar is het handiger om simpele vraag op een forum voor te leggen ipv binnen 30 seconden zelf het antwoord te achterhalen.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
tried pricewatch. Ik zal het hele verhaal even uitleggen ;

ik werk in almere en woon linkso nderin de provincie utrecht. dat komt er op neer dat ik 2 uur moet riezen. Ik kan niet naar de media markt in Utrecht want dat is nog meer riestijd.. Mijn trein stopt sowieso in amsterdam Bijlmer ArernA. daarom wil ik langs die mediamarkt gaan. Nu is het alleen knap lullig als zometeen blijkt dat ze daar geen trackballs hebben, dan kost het me een uur reistijd en ben ik om half 9 vanavond pas thuis van mijn werk (je kan begrijpen dat je dit niet voor je lol ff doet).

Daarom had ik gehoopt dat iemand wat ervaring ermee had en gewoon even wilde zeggen wat zijn/haar ervaring was zoals Voxyn. Bellen had ik niet kunnen doen op mijn werk want dat vind me baas dus niet goed. De optie om te bellen na mijn werk was wel een goede gheweest, zei het niet dat ik dan ineens anders moet reizen omdat ik sneller in amsterdam arena kan zijn dan het traject dat ik naar huis reis.

bedankt voor de moeite in iederg eval.

• Unagi

Unagi

Always aware...

w4rguy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:48:
tried pricewatch. Ik zal het hele verhaal even uitleggen
Dan zal ik mezelf ook ff verklaren: Het kan uiteraard zo zijn dat er heel streng op gecontroleerd wordt of je je mobiel gebruikt. Als dat zo is is het natuurlijk netjes dat je niet gaat bellen. Maar als je zo principieel bent, ga dan niet zitten posten op een forum. Nu verspil je veel meer tijd dan je kwijt was geweest met bellen. Als je onderzoekt hoe mensen efficient werken had je dat natuurlijk kunnen raden.

• iMick
  • Laatst online: 29-11 21:43
Je zit bij een vrij professioneel bedrijf, maar je Nederlands is beneden pijl? .. Apart.
Maar erna bellen is gewoon het makkelijkste, of online bestellen.. Want heb je hem morgen persé nodig? Dan zou ik er zowieso even gaan kijken, anders bestel je hem toch lekker op internet.
Kan je vast wel doen onder je werktijd ..

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 08:44
w4rguy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:23:
ja misschien heeft iemand er ervaring mee ofzo ? :P
Je bent toch niet bang om een beletje te plegen of zo?
Gewoon even bellen met MM.

Grote kans dat ze wel een trackball hebben hoor..

Daarnaast. Als je van je baas niet mag bellen. En je moet wat geregeld hebben?? kan zomaar zijn dat je een afspraak moet maken voor je CV. Of gemeentehuis ivm wijziging. Dokter omdat je iets heb maar eerst telefonische consult wilt hebben.

Je baas kan aangeven dat je niet te veel prive dingentjes mag doen, maar beletje van c.a. 5 tot 10 minuten mag geen probleem zijn lijkt mij..

[ Voor 39% gewijzigd door To_Tall op 25-03-2010 17:10 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Unagi

Unagi

Always aware...

To_Tall schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:03:
[...]
maar beletje van c.a. 5 tot 10 minuten mag geen probleem zijn lijkt mij..
9 van de 10x wordt zo'n niet bellen regel ook alleen maar gebruikt als het de spuigaten uit loopt.

Verwijderd

lijkt me tijd voor een slotje. Zelf informeren?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zit atr the moment op mijn stage en me baas vind het niet goed als ik ga bellen vandaar forumpost.
Even heel bot: dat is jouw probleem, niet de onze.

We verwachten op GoT dat je de moeite doet voordat je een topic opent. Precies wat die "moeite" is verschilt van geval tot geval, maar zelf contact opnemen met de ander hoort daar in een geval als dit zeker bij. Als je daarvoor tot na werktijd moet wachten, so be it.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.