There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Nee helaas werkt dat ook niet.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Meestal kun je dat ij de properties van de snelkoppeling wel instellen.
Kun je niet aangeven onder welke resolutie hij moet opstarten? Dus niet ingame maar met de properties van de snelkoppeling.
Kun je niet aangeven onder welke resolutie hij moet opstarten? Dus niet ingame maar met de properties van de snelkoppeling.
Weet je zeker dat de Seta r_fullscreen 1 veranderen in een 0 niet werkt?
Dit zou namelijk gewoon moeten werken. Heb je misschien je configfile aangepast en daarna niet op read only gezet, zodat de optie weer terug gezet is naar 1 ?
Dit zou namelijk gewoon moeten werken. Heb je misschien je configfile aangepast en daarna niet op read only gezet, zodat de optie weer terug gezet is naar 1 ?
Net even geprobeerd. Maar ook dat mag niet baten. Hij onthoudt die 0 nu wel maar hij voert het gewoon niet uit.Mystic Spirit schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:54:
Weet je zeker dat de Seta r_fullscreen 1 veranderen in een 0 niet werkt?
@the_ghost16
Als ik het in mijn snelkoppeling zet voert hij dit ook niet uit. En ik speel op de resolutie 1600x 900 zodat het windowed kan. Want ik weet dat het niet mogelijk is op native resolutie van je scherm.
[ Voor 19% gewijzigd door Xenomorphh op 25-03-2010 16:03 ]
Gezien het een vraag/probleem betreft heb ik het topic verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1