Bose Lifestyle 38/48 [b]VS[/b] .......

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 20:05
Mijn vader wil meschien een Bose Lifestyle 38/48 kopen, je leest natuurlijk op elk forum dat Bose zijn prijs niet waard is. Maar mijn vraag was wat is dan een ander goed Home Cinema systeem met de zelfde functies die de Bose Lifstyle heeft. De prijs mag tussen de 2000 tot 5000 zitten. Of als iemand mij kan uitleggen dat iedereen maar bulsshit lult over Bose en het wel een degelijk systeem is en waar voor zijn geld is , is ook welkom! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 19:08
Het beste kan jouw vader gewoon zelf beoordelen of de kwaliteit voor hun toereikend is i.p.v. het aan audiofielen op het internet te vragen. Het is en blijft een gevoelskwestie. Ook kan je vader uiteraard naar een betere audiozaak gaan en daar naar een aantal set ups luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:34

Metro2002

Memento mori

Ik heb pas bij de mediamarkt nog eens staan kijken en er staan echt waar setjes van 200-300 euro die er én beter uitzien (niet van dat plastic :r ) én beter klinken dan de goedkoopste bose instapper van 1000 euro.

Dus nee prijs-kwaliteit is echt ver te zoeken. Ik heb leuke setjes van Denon en bv Onkyo gezien maar ook bv van Philips (wel vaak 2.1 maar ik had toen vergeleken met de 321 van Bose)
Voor de 1800 euro waar ik de set van bose voor tegenkom (tjezus christ) kan je écht een hele leuke andere set kopen.

Kijk maar eens bij de 'echte' merken als Denon, Marantz, Onkyo, Philips, Sony, Pioneer, Yamaha, etc wat die te bieden hebben. Voor zoveel geld kan je ook een hele behoorlijke losse componenten set kopen met bv kleine bookshelfs of bv de KEF eitjes als je perse een sub + satelieten wilt.

Maar ga vooral zelf luisteren! En schroom ook niet even de componenten te bekijken die je wilt kopen. Als ik zag wat Bose bv als snoeren bijlevert :X ( van die trekdropjes. )

[ Voor 7% gewijzigd door Metro2002 op 25-03-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aangezien we niet zitten te wachten op nóg een bose-bash topic verwijs ik even naar de search.
Ook voor de aankoop van andere setjes geld: eerst zelf inlezen, dan hier vragen.

Succes met je zoektocht.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.