Nieuw Game Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12 12:48
Hallo:)

Ik wil graag een nieuw systeem samenstellen, maar ik zit toch nog met een paar vragen.
De pc gaat het meest voor gamen en downloaden (bestanden uitpakken) gebruikt worden.

Dus ik twijfel een beetje of ik nou een Core i7 neem of een AMD Phenom II x4. En wat als Core i7 beter is voor mijn wens? Is het dan beter een 900+ of een 800+ te nemen? Ik heb het niet zo zeer op overclocken, dus ik vraag me dan ook af of ik dan als nog een investering moet maken in een CPU Cooler.

Ik heb 2 wens lijsten gemaakt met Core i7 systemen, alleen nog geen 1 met een AMD systeem. (gallery: JerX)

Toch wil ik graag een Veliciraptor 300GB (ik krijg niet eens 250gb vol xD) en natuurlijk de gewilde Ati 5850.
En dan neem ik aan dat de voeding ongeveer 600-700 moet zijn?

Ik hoor het graag!

Jeroen

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:39
Mijn eerste reactie is duur schijfje... Kan je denk ik beter 2 F3 schijven in RAID 0 zetten. Daarbij is dit topic eigenlijk niet goed, want er is een special topic hier voor.

• JerX
2boris schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:40:
Mijn eerste reactie is duur schijfje... Kan je denk ik beter 2 F3 schijven in RAID 0 zetten. Daarbij is dit topic eigenlijk niet goed, want er is een special topic hier voor.
Ik kon er al niet zo snel een topic voor/van vinden>< Word hopelijk verplaatst:) En met RAID0 al is er 1 overleden dan kan dat best wel rot uitpakken..

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:13
Stel je vraag in [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010

Je gaat daar waarschijnlijk al volgende dingen te horen krijgen:
Puur voor gaming volstaat een Phenom X4, wil je nog het voordeel van sneller bestanden uitpakken, kan je ook kijken naar een Core i5 750.
Ook de Velociraptor schijven zijn vandaag eigenlijk 'not done', misschien overweeg je beter een snelle kleine ssd, en daarnaast nog een goedkope dataschijf.

• JerX
Dnomaid schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:44:
Stel je vraag in [BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem maart 2010

Je gaat daar waarschijnlijk al volgende dingen te horen krijgen:
Puur voor gaming volstaat een Phenom X4, wil je nog het voordeel van sneller bestanden uitpakken, kan je ook kijken naar een Core i5 750.
Ook de Velociraptor schijven zijn vandaag eigenlijk 'not done', misschien overweeg je beter een snelle kleine ssd, en daarnaast nog een goedkope dataschijf.
Oke bedankt voor je reactie, ik heb hem gepost in jouw aangegeven topic:)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica