Ik heb het abonnement van de interactief tv kijken opgezegd maar nu wil ik de het opgenomen programma's van de HDD afhalen (vergeten eraf te halen).
Wie weet hoe dit moet.
Wie weet hoe dit moet.
De handleiding weet hoe dat moet ...Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:56:
Ik heb het abonnement van de interactief tv kijken opgezegd maar nu wil ik de het opgenomen programma's van de HDD afhalen (vergeten eraf te halen).
Wie weet hoe dit moet.
Ik had een KPN abonnement.Sorbo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:11:
-Waar had je een abonnement afgesloten? KPN?
-Welke HDD recorder hoorde hier bij?
-Waarom lukt het verwijderen niet? (Of kun je deze optie niet vinden -> Handleiding doorlezen!)
We moeten toch echt even wat meer informatie hebben om je te kunnen helpen, want zonder een uitgebreide situatiebeschrijving moeten wij ook maar zien te gokken wat er aan de hand is.
Ok, dus je wil de opgenomen programma's naar een andere locatie wegschrijven (bijvoorbeeld een PC?)?Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:22:
[...]
Ik had een KPN abonnement.
Ik had een Motorola VIP 1960-9DB-256
En ik wil het niet verwijderen maar wil het graag bewaren.
soetje1972
[ Voor 7% gewijzigd door Sorbo op 25-03-2010 13:29 ]
Sorbo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:28:
[...]
Ok, dus je wil de opgenomen programma's naar een andere locatie wegschrijven (bijvoorbeeld een PC?)?
Via google heb ik snel even een specsheet gevonden (kun je even voor me bevestigen dat dit het juiste model is? Er staat o.a. een foto op de eerste pagina)
Deze zegt dat de speler opneemt in MPEG-2, H.264. Deze zouden op zich zonder problemen op de PC speelbaar moeten zijn. Het apparaat openschroeven, de HDD eruit halen en deze via bijvoorbeeld een Scythe Kama Connect (kan ook anders, maar apparaatje komt altijd wel van pas) aan de PC hangen zou een optie zijn, maar misschien kan het ook nog wat minder... barbaars.
Ik heb zelf al de HDD eruit gehaald maar dan zie hij de partitie niet.
En wat voor apparaatje is dat wat je bedoeld?
Oei, zie nu net iets over Copy Protection, dat zou wel eens roet in het eten kunnen gooien. Iemand ervaring met deze beveiligingsmethoden?
Hmm, je had je opmerkingen beter even buiten de quote kunnen plaatsen, nu vallen ze niet zo op. De Kama Connect is niets meer dan een omvormer van 2,5/3,5" IDE en SATA naar USB. Maar aangezien je de HDD al aan je PC hebt gehangen heb je die niet nodig
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq