Toon posts:

[Quicktime] wil niet opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Quicktime. Ik heb het geprobeerd te verwijderen, door het uit mijn application folder te verwijderen. Nu lees ik net dat het niet eens mogelijk is Quicktime geheel van je Mac te verwijderen, dus dat was niet echt slim. Nu wil ik Quicktime Pro er maar opzetten, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid Quicktime uberhaupt geïnstalleerd. Als ik het gewoon opnieuw download en installeer krijg ik een melding dat Quicktime er al op staat. Ik heb ook een software update gedaan, maar ook dan krijg ik een error.
Dus, weet iemand hoe ik of de oude er weer op krijg, of een nieuwe erop kan zetten?
Ik gebruik trouwens Leopard.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Moet met het programma Pacifist wel van je Leopard schijf af te halen zijn. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ah ja, maar ik wil het juist terug.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:25

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:58:
Ik denk dat je quicktime pro bij Hulpprogramma's staat.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar staat helaas ook niks van Quicktime.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:25

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:42:
Nee, daar staat helaas ook niks van Quicktime.
Ik gebruik ze beide de normale en de pro versie, 1 staat er bij programma's en de andere bij hulp programma's.Maar bij jou dus niet. En je kan niet installeren omdat er al "iets" staat. Wat kun je met de tijdmachine. Als je die gebruikt?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
Nee 't staat niet bij gewone programma's en ook niet bij hulpprogramma's.
En tijdmachine gebruik ik niet.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:58:
Misschien had ik het wat onduidelijk verwoord, maar je kunt met Pacifist QuickTime vanaf je Mac OS X Installatie dvd installeren. Daarna even de laatste Mac OS X Combo Update draaien en dan komt het helemaal goed denk ik. ;)

Verwijderd

Topicstarter
\0/
Je bent een held. Dank! Het is gelukt.
Pagina: 1