Ik ben op zoek naar een programma voor Parental Control. Het gaat hier in eerste instantie om een programma wat er voor zorgt dat er niet zomaar internet opgestart kan worden, dus dat er bijvoorbeeld ingelogd moet worden voordat het mogelijk is te browsen. Het liefst zou ik dit willen combineren met een virusscanner.
De Norman security suite biedt hiervoor een oplossing, maar qua detectieniveau van virussen valt deze eigenlijk af. Een mogelijk zou dan nog zijn, om een losse virusscanner (AVG Free bijvoorbeeld) en het losse pakket Parental Control van Norman te installeren.
Zijn er programma's die de gewenste mogelijkheden bieden, buiten Norman om? Zoeken op Google levert vooral programma's op die werken op basis van categorieën voor websites, waarvan ik het idee heb dat dit niet goed werkt.
Punten op een rij:
- Geschikt voor Windows XP
- Inloggen voordat er gebrowsed kan worden
- Gecombineerd met een virusscanner.
De Norman security suite biedt hiervoor een oplossing, maar qua detectieniveau van virussen valt deze eigenlijk af. Een mogelijk zou dan nog zijn, om een losse virusscanner (AVG Free bijvoorbeeld) en het losse pakket Parental Control van Norman te installeren.
Zijn er programma's die de gewenste mogelijkheden bieden, buiten Norman om? Zoeken op Google levert vooral programma's op die werken op basis van categorieën voor websites, waarvan ik het idee heb dat dit niet goed werkt.
Punten op een rij:
- Geschikt voor Windows XP
- Inloggen voordat er gebrowsed kan worden
- Gecombineerd met een virusscanner.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross