Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Ik heb afgelopen week van iemand een iphone gekregen. Het enige probleem was dat hij ineens leeg was, en niet meer op kon laden. Toen ik de batterij checkte met een multimeter sloeg hij ook niet uit. Ondertussen een andere batterij gekocht, wél met spanning, en er in gesoldeerd. Als ik vervolgens nu de multimeter er aan houdt, krijg ik geen resultaat (of kan dit ook niet?) vervolgens de telefoon aan proberen te zetten, maar dit lukt niet.
Is er iemand die mij kan helpen? Toestel gaat dus echt niet aan, ook niet in DFU mode etc.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Misschien heel basic maar: heb je al eens geprobeerd om hem langer dan 10 minuten aan de lader te houden?

Als hij echt helemaal leeg is zie je helemaal niet dat hij aan het laden is. Tot na een paar minuten, dan verschijnt er een batterijicoon op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:43
Hoe probeer je hem op te laden? Aan de computer of met een losse USB lader?

Het kan zijn dat je computer niet genoeg kan leveren om hem weer op te laden, dit heb ik in het verleden ook wel eens gehad met een HTC telefoon. Die moest ik ook met een 230V lader eerst weer een beetje sap geven voordat hij aan de computer kon laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
Het betreft een nieuwe batterij, die genoeg energie heeft om hem aan te kunnen krijgen (doorgemeten) dus ben bang dat het probleem ergens anders ligt.
De telefoon heeft dus al een nieuwe accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:43
+ en - wel goed zitten? Of kan je dat niet verwisselen :+

En je hebt hem ook al weer helemaal in elkaar zitten? Niet half uit elkaar met dingen nog uit de iPhone ofzo? Kan natuurlijk zijn dat er een of ander verborgen contactje zit wat pas contact maakt als hij helemaal in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
Uiteraard zit alles in elkaar en zitten plus en min op de goede plek

Pagina: 1