Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:35
Hoi,

Beetje vreemd probleem: Na een harde reboot krijg ik geen beeld meer, monitor blijft in standby staan. Vervolgens beamer aangesloten met een ander snoer: idem. Hij krijgt geen input signaal. Ik hoor de PC wel gewoon booten dus ik was bang dat mn videokaart stuk was. PC naar een reparatiewinkel gestuurd, maar die hebben dus gewoon direct beeld. Werkt als een zonnetje.

Thuis weer aangesloten: geen beeld. wtf. wederom getest met verschillende snoeren en zowel beamer als monitor. Ook getest met bijna alle snoertjes eruit: alleen powercable, usb-voor-wireless-tobo+muis en natuurlijk dvi kabel. Niks.

Iemand enig idee hoe ik nu verder moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

Heb je in de winkel zelf gezien dat het gewoon werkte?
Meschien kun je een videokaart van iemand anders lenen om te kijken wat ie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:22

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dode aansluiting op je moederbord (AGP,PCI,PCIe) ?

Probeer als je een ander slot vrij hebt daar de kaart in te steken :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:35
bedankt voor de snelle feedback. zonder eigenwijs te willen zijn: het zou toch niet aan videokaart of mobo moeten kunnen liggen als ie het bij de reparatieshop gewoon direct deed? ze plugde daar power erin en floep het beeld ging aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

hmmm erg tricky...

heb je de aansluiting van je scherm getest ? verschillende kabels getest.. ehm verschillende aansluitingen op je videokaart (lijkt me logisch dat je die dingen al hebt gedaan maar is handig om te weten). Heb je je pc geprobeerd op te starten met stroom enkel op je moederbord, harde schijf en videokaart ? Wat voor videokaart heb je ? en wat voor scherm ? hebben ze bij de winkel je pc open gehaald ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je toevallig geen converters ertussn zitten (DVI naar VGA) en de computer winkel een directe kabel gebruikt? anders eens proberen zonder converter.
Heb je op je videokaart zowel een VGA als een DVI aansluiting? werkt het op beide niet?

edit:

ik heb hier een keer een Dell monitor gehad die ook niks meer wilde doen. tijdje de stroomstekker eruit en toen gaf die weer signaal. Denk niet dat dit van toepassing is bij jou aangezien een beamer ook niet werkt, maar denk kan het altijd melden ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kulgan
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:11
Heb je helemaal geen beeld, ook geen POST ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Misschien een lullige vraag. Maar heeft je systeem misschien een onboard VGA kaart en een AGP/PCI-E kaart? Misschien gebruik je de verkeerde aansluiting.

Wat Kulgan vraagt is ook essentieel om even te vermelden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kriebelkous op 26-03-2010 11:20 ]

www.racetalk.nl

Pagina: 1