[e-mailclients] HTML-broncode invoegen/bewerken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:10
Hallo Tweakers,

In het o zo simpele Outlook Express maakte ik bij het schrijven van e-mails vrij vaak gebruik van de functie 'broncode bewerken', waarmee allerlei HTML-codes kon worden toegevoegd. Zo voegde ik wel eens een Youtube-filmpje toe in een e-mail of verstuurde ik mooi opgemaakte nieuwsbrieven.
Sinds we hier van computer met WinXP overgestapt zijn op computers met WinVista / Win7 is dit echter een stuk moelijker: Outlook Express bestaat niet meer en bij de vervangende Microsoft-programma's Windows Mail en Windows Live Mail schijnt het niet mogelijk te zijn om de broncode te bewerken of HTML-code toe te voegen. Zelfs in Outlook lijkt dit niet mogelijk te zijn.

Ik heb inmiddels al een aantal andere e-mailclients uitgeprobeerd, maar met weinig succes.
- In Mozilla Thunderbird is het via de optie 'Invoegen - HTML' wel mogelijk om simpele HTML-code in een e-mail te voegen, maar werkt lang niet alles. Zo lukt het me bijvoorbeeld niet om een simpel Youtube-filmpje in te voegen.
- En bij Eudora en Pegasus mail is het me ook niet gelukt om de broncode van een te verzenden e-mail te bewerken of HTML-code in te voegen

Hoe kan ik alsnog e-mails versturen waarbij ik op simpele wijze de HTML-code kan bewerken of code kan invoegen? Bestaan daar goede e-mailclients of plugins voor?

Alvast bedankt voor jullie antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

wellicht de juiste plugin voor thunderbird vinden?

zoiets: https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/756 (niet zelf geprobeerd)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272280

leuk_he schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:59:
wellicht de juiste plugin voor thunderbird vinden?

zoiets: https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/756 (niet zelf geprobeerd)
En een nieuwere versie die wel lijkt te werken ;) :

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:10
Bedankt voor de tips, maar probleem blijft hetzelfde. Toevoegen van Youtube-filmpjes in Firefox Thunderbird kan bijvoorbeeld ook met deze plug-in niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Omied op 12-05-2010 22:11 . Reden: foutje... ]