Goedemorgen,
Een tijdje terug heb ik een nieuwe basic pc gekocht waar een onboard videokaart op zit. Toen ik deze pc kocht had ik de intentie om ooit een keer er een videokaart bij te kopen. Ik vind het namelijk leuk om heel soms een gamepie te doen.. dus eigenlijk wil ik games zoals Call of Duty en in de toekomst heel graag Starcraft 2 willen spelen. Ik wil eigenlijk niet meer dan € 75,- hiervoor uitgeven, nu is mijn vraag: Wat is jullie advies?? Is er sowieso een videokaart voor € 75,- die in de toekomst SC2 aan kan? (Anders dan maar niet, geen prioriteit)
Ik heb het volgende systeem:
Moederbord: Asus M3A76-CM, AM2+, 760G, 4xDDR2, VGA, mATX
Processor: AMD Athlon II X2 245, 2.9GHz, 2MB, AM3, 65W,
Geheugen: 1x OCZ Gold 4GB(2x2GB) DDR2 PC2-6400, 800MHz
Videokaart: Grafische kaart is geintegreerd op het moederbord
Besturing: Microsoft Windows 7 H. Prem. NL, 64b, oem
Toevallig zit er bij mij vlakbij een Dynabyte die de volgende videokaart te koop heeft:
Point of View GeForce GT220 1024MB PCI-E
https://dynabyte.nl/artik...eForce_GT220_1024MB_PCI-E
Is dit wat of is er voor deze prijs wel iets beters te krijgen?
Hoor het graag! Thanks!
Een tijdje terug heb ik een nieuwe basic pc gekocht waar een onboard videokaart op zit. Toen ik deze pc kocht had ik de intentie om ooit een keer er een videokaart bij te kopen. Ik vind het namelijk leuk om heel soms een gamepie te doen.. dus eigenlijk wil ik games zoals Call of Duty en in de toekomst heel graag Starcraft 2 willen spelen. Ik wil eigenlijk niet meer dan € 75,- hiervoor uitgeven, nu is mijn vraag: Wat is jullie advies?? Is er sowieso een videokaart voor € 75,- die in de toekomst SC2 aan kan? (Anders dan maar niet, geen prioriteit)
Ik heb het volgende systeem:
Moederbord: Asus M3A76-CM, AM2+, 760G, 4xDDR2, VGA, mATX
Processor: AMD Athlon II X2 245, 2.9GHz, 2MB, AM3, 65W,
Geheugen: 1x OCZ Gold 4GB(2x2GB) DDR2 PC2-6400, 800MHz
Videokaart: Grafische kaart is geintegreerd op het moederbord
Besturing: Microsoft Windows 7 H. Prem. NL, 64b, oem
Toevallig zit er bij mij vlakbij een Dynabyte die de volgende videokaart te koop heeft:
Point of View GeForce GT220 1024MB PCI-E
https://dynabyte.nl/artik...eForce_GT220_1024MB_PCI-E
Is dit wat of is er voor deze prijs wel iets beters te krijgen?
Hoor het graag! Thanks!