There is no replacement for displacement!
Verwijderd
Met je laatste paragraaf is niks mis toch? Heel normaal dat een bedrijf, bv Nvidea, de strijd aan wil gaan tegen een populair product van de concurrent, bv de Radeon.
Bovendien is je vergelijking krom.
Het is alsof gezegd wordt dat men de strijd aan gaat met Chevrolet i.p.v. met General Motors. Dat lijkt me helemaal niet zo'n rare mededeling.
Het is alsof gezegd wordt dat men de strijd aan gaat met Chevrolet i.p.v. met General Motors. Dat lijkt me helemaal niet zo'n rare mededeling.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Nee, fabrikanten gaan echt de strijd aan met BlackBerry: sterker nog, een bepaalde functie van BlackBerry (nl Ping). Bovendien: de naam RIM is veel minder bekend dan de naam BlackBerry.
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik nooit heb opgemerkt dat RIM BlackbBerry met twee hoofdletters schrijft. Artikel aangepast, en voortaan zullen we het met twee hoofdletters schrijven (al moet ik dat nog wel in mijn hoofd omzetten, want ik heb hier een paar jaar lang Blackberry geschreven
)
Dank voor het melden iig
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik nooit heb opgemerkt dat RIM BlackbBerry met twee hoofdletters schrijft. Artikel aangepast, en voortaan zullen we het met twee hoofdletters schrijven (al moet ik dat nog wel in mijn hoofd omzetten, want ik heb hier een paar jaar lang Blackberry geschreven
Dank voor het melden iig
[ Voor 3% gewijzigd door arnoudwokke op 25-03-2010 12:54 ]
Je maakt van de productnaam de merknaam, hetzelfde zou zijn als er 'Microsoft gaat de strijd aan met iPhone' stond, maar er zou imho moeten staan: '... met Apple vanwege features op de iPhone'. iPhone is een product, niet een entiteit waar je strijd mee voert. Hetzelfde geld voor RIM / BlackBerryarnoudwokke schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:53:
Nee, fabrikanten gaan echt de strijd aan met BlackBerry: sterker nog, een bepaalde functie van BlackBerry (nl Ping).
Wil je dan ook als het over Windows Mobile gaat gewoon BlackBerry neerzetten? Al dat gezeur met 7 ken ik niet zo goed, BlackBerry snap ik veel beter. Foute redenatie imho dusBovendien: de naam RIM is veel minder bekend dan de naam BlackBerry.
Met twee inderdaad, niet met drieTot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik nooit heb opgemerkt dat RIM BlackbBerry met twee hoofdletters schrijft. Artikel aangepast, en voortaan zullen we het met twee hoofdletters schrijven (al moet ik dat nog wel in mijn hoofd omzetten, want ik heb hier een paar jaar lang Blackberry geschreven)
No problemo.Dank voor het melden iig
Nee, het is alsof men zegt dat Toyota de strijd aangaat met Captiva, in plaats van Chevrolet. Mijn vergelijking is dus allerminst krom.Vunzz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 06:48:
Bovendien is je vergelijking krom.
Nvidia. En ik vind het wel krom, zoals ik hierboven in de post nog een keer aangeefVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 06:31:
Met je laatste paragraaf is niks mis toch? Heel normaal dat een bedrijf, bv Nvidea, de strijd aan wil gaan tegen een populair product van de concurrent, bv de Radeon.
[ Voor 10% gewijzigd door _eXistenZ_ op 25-03-2010 19:47 ]
There is no replacement for displacement!
RIM BlackBerry Bold 9700
GM Chevrolet Captiva
RIM GM
BlackBerry Chevrolet
Bold 9700 Captiva
GM Chevrolet Captiva
RIM GM
BlackBerry Chevrolet
Bold 9700 Captiva
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Pagina: 1