COD Modern Warfare 2 hangt continu vast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds kort heb ik een nieuwe pc bij elkaar gesteld van alleen maar performance spullen, echter ondervind ik problemen met Modern Warfare 2.
Als ik de koeler normaal laat lopen van de videokaart hangt ie meestal meteen alvorens het spel begint net in het laatste menu waar jij je uitrusting kan kiezen, laat ik de koeler sneller draaien kan ik het spel wel spelen maar ook dan na een korte tijd bevriest die en moet ik de pc resetten. Ook bij lagere instellingen doet ie dit.
Naar mijn mening zou dit niet mogen aangezien mijn videokaart een ATI 5970 van Asus is, en dit tot nu toe een van de snelste videokaarten is, ik verwacht toch zeker wel ervan dat je die op de hoogste settings kunt spelen.
Mijn beeldscherm resolutie draait op 1920 x 1200.

Zou ik iets verkeerd doen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik begrijp er helemaal niets meer van aangezien ik een best zwaar systeem heb,
zou er dan toch iets met de videokaart zijn?

Mijn pc configuratie is alsvolgd:
I7 Extreme 3.33 ghz processor
Asus Rampage 2 Extreme moederbord
12gb DDR3 geheugen
Asus ATI 5970 videokaart

Heeft iemand enig idee waar het uiteindelijk aan zou kunnen liggen, naar mijn mening moet het iets met de koeling te maken hebben aangezien als ik de ventilator van de kaart sneller laat draaien ik wel kan spelen maar dat ie dan toch nog bevriest na een korte tijd, dit terwijl die dan haast meer als genoeg koeling krijgt aangezien de kaart een oorverdovend lawaai maakt.

Alvast bedankt.

Groeten,
Camorra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gen0c1de
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06-2023
Bij je videosettings de textures op manual zetten, daarna alles op high ipv extra.

Dit heeft bij mij het probleem wat jij beschrijft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb dit geprobeerd voorheen wilde dit welleens werken, maar nu werkt dit ook niet meer.
Ook als ik grote bestanden wil importeren bij Sony Vegas en Adobe Premiere (videobewerking) laat ie het ervanaf weten doordat de progs vastlopen.

Het lijkt wel alsof wanneer die het moeilijk krijgt het gewoon niet aankan, very strange.

Groeten,
Camorra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Check je temperaturen is?
Dit kan met Everest, GPU-z hardware monitor.. Al is GPU-z het meest betrouwbaar voor videokaarten.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xenomorphh schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:10:
Check je temperaturen is?
Dit kan met Everest, GPU-z hardware monitor.. Al is GPU-z het meest betrouwbaar voor videokaarten.
Oke gedaan,

Dit is ie op automatic op idle dus:
Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/8742/screen2kc.jpg

Dit is ie voluit op 100%:
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/7082/screen1mq.jpg
Rare is dat ie op idle dus dat de fan niet hard draait de tempratuur lager is als ie op voluit draait very strange.

Groeten,
Camorra
Pagina: 1