Online backup service (met rsync support)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.765 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-02 14:34
Hoi,

Nadat gebleken is dat olsworks.com/net bedrog is (data wordt gewist na een aantal weken, account vaak niet meer toegankelijk en veel klachten hierover op het net), ben ik dus op zoek naar een andere, maar vooral betere backup service.

Daar er 20 van deze services in een dozijn bestaan (bij wijze van spreken) zie ik momenteel de bomen niet door het bos en had ik graag naar jullie ervaringen gevraagd.

Vereisten:
  • 200-300 GB backup ruimte, meer mag altijd
  • Maximum €100 per jaar
  • Rsync ondersteuning
  • Eenvoudige filebrowsing mogelijkheid (FTP, webbased,..)
  • Andere features mogen, maar hoeven niet
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Volgens mij vraag je het onmogelijke ofwel zijn je gigabytes een factor 100 x te groot of anders is je budget veel te klein.

Succes.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 16:52
Online biedt wel 50gb aan voor 3 euro per maand. Misschien is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Ben bang dat je zoveel GB niet gaat krijgen voor dat bedrag.

Ik maak zelf gebruik van mozy.com, maar die bieden geen Rsync.
Je kunt ook kijken naar Carbonite. Ook deze bieden geen Rsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-02 14:34
Ik krijg stilaan de indruk dat online storage solutions met $19/jaar gewoon veel te goedkoop was, als ik de reacties hier lees...

Ondertussen heb ik een claim bij PayPall ingediend voor het "online storage solutions oplichterij verhaal" en ik heb netjes een refund ontvangen. :)

Ik bekijk alvast Online even, want rsync support is echt essentieel (loopt 's nachts unattended vanaf een linux servertje).

Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 18:32
Heb je inmiddels iets gevonden? Ik ben op zoek naar een betrouwbare partij waar ik 10Gb backup ruimte (liefst meer) voor een redelijk maandbedrag kan gebruiken. Ben benieuwd naar jouw ervaringen tot nog toe...

Ik backup nu naar Amazon S3,maar dat werkt niet lekker met incrementals/differentials...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03

SeatRider

Hips don't lie

*kick*

Ook ik zoek nu zoiets, om de data in mijn CH3SNAS veilig te bewaren. Het gaat mij met name om de bestanden die ik niet makkelijk meer terugvind, enkele tientallen GB's aan foto's, en liefst ook mijn mp3 collectie. Net als de TS vereis ik rsync (ik geloof niet dat ik vanuit die CH3SNAS veel andere opties heb) en zou ik het fijn vinden de bestanden online in te kunnen zien.

Ik vond KPN backup online voor 4,95 vrij redelijk, maar die vereisen voor zover ik kan zien een dom windowsprogramma'tje.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 22:35

jep

Je kunt http://www.rsync.net/ eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Zie mijn comment in het vergelijkbare topic een paar dagen geleden. Geen rsync ondersteuning, niet de mooiste interface maar wel gratis en ideaal voor backups. Ik combineer het zelf met een gratis Megaupload account.
Anoniem: 146875 in "Online opslag"

Afbeeldingslocatie: http://s1.file1.info/MVQfY03h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter.dv
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-11-2020
*knip*. Spam en kick.

[ Voor 113% gewijzigd door rens-br op 17-11-2020 09:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.