[FlashCS4] Flash Lite 3.1 (Mobile) Test Movie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bezig met een eindopdracht voor school. Het gaat om een mobiele website met Flash Lite 3.1 32 240x320 px. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik mijn website niet kan uittesten.

CTRL + Enter = Foutmelding: The Target Flash Player "FlashLite31" is not installed. The standard flash player will be used instead.

Waar en hoe kan ik zo'n FlashLite31 player installeren?
Hopelijk kan iemand me helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
2 sec. googlen ->
Based on the Adobe® Flash® Platform, Adobe Flash Lite® 3 is a highly optimized implementation of the Flash runtime for mobile phones, consumer electronic devices, and Internet-connected digital home devices
Lijkt me niet dat dat ding geschikt is voor Windows. Ik neem aan dat je daar op doelt?
En dan klopt de waarschuwing dus ook; de target is Flash Lite maar op je PC zal 'ie de "gewone" flash player gebruiken om de movie weer te geven. Lijkt me geen probleem dan, als 'ie het verder goed afspeelt. Niet?

Overigens: Als ik op de Adobe site in het menu Downloads klik en "Flash Lite" selecteer kom ik hier uit.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 24-03-2010 21:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje :) Inderdaad, hij gebruikt de 'gewone' flash player, maar geeft een foutmelding (compiler error)
"The currently targeted flash player does nog support the FSCommand2 action." Bij bepaalde acties die je alleen kunt besturen met de knoppen van een telefoon..

De movie speelt zich ook behoorlijk verkeerd af. Ik neem aan dat het aan de normale flash player ligt aangezien ik alles stap voor stap als een recept heb ingevoerd volgens de opdracht..

De tweede link is toch een licence aanvraag formulier (als ik het goed gelezen heb). Ik denk dat dat niet zal werken met een 'gedownloade' versie van Flash CS4 ?