microsoft office outlook werkt niet meer door McAnfee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Ik heb een computer met daarop windows vista home edition, daar staat tevens ook McAnfee op. Na de instalatie van McAnfee werkte microsoft office outlook echter niet meer, dat wil zeggen:

Nadat ik outlook open kan ik even alles doen, maar na ca 5 seconden verschijnd er een soort form, met als caption "2 herinneringen" en dan krijg ik een foutmelding (weet verder ook niet of het iets te maken kan hebben met die herinneringen):

"Microsoft Office Outlook werkt niet meer, er is een probleem opgetreden
waardoor het programma niet meer goed werkt. U krijgt een melding als een
oplossing gevonden is."

Nu is dit nadat ik het heb geprobeerd op te lossen, daarvoor liept hij tevens na korte tijd van maar toen gaf hij de volgende foutmelding:

"The Add in C:\program files\mcafee\msk\mskolplg.dll could not be loaded.
This problem may be resolved by using detect & repair on the Help menu."

Toen heb ik een aantal op het internet te vinden oplossingen geprobeerd en kreeg toen de hiervoor genoemde outlook werkt niet meer melding.

Verder schijnt het zo te zijn geweest dat mcaffee werd geinstalleerd net voordat al deze meldingen verschenen, tevens was het zo dat toen mcaffee werd geinstalleerd Norton er nog op stond, die is de dag erna er pas afgehaald.

Zelf heb ik drie uur lang de dingen die op het internet te vinden zijn uitgeprobeerd, zoals mcafee opnieuw installeren nadat norton echt 100% was verwijderd, mcaffe er helemaal afhalen, en de add on van mcaffee proberen uit te vinken die dit volgens vele forums veroorzaakt, maar dit laatste kon niet omdat hij al niet aangevinkt stond...
Tot slot heb ik ook een herstelpunt uitgeprobeerd, maar het mocht allemaal dus niet echt baten. Kent iemand hiervoor mischien de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 20:48
Mijn ervaring met Norton is dat je het nooit helemaal kan wegwassen... Wellicht storen de 2 elkaar nog? Ook wel handig als je even meldt wélke foutmelding je krijgt :) (Die met die 2 herinneringen)

[ Voor 8% gewijzigd door _eXistenZ_ op 25-03-2010 19:32 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
huub8 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:17:
Ik heb een computer met daarop windows vista home edition, daar staat tevens ook McAnfee op. Na de instalatie van McAnfee werkte microsoft office outlook echter niet meer, dat wil zeggen:

Nadat ik outlook open kan ik even alles doen, maar na ca 5 seconden verschijnd er een soort form, met als caption "2 herinneringen" en dan krijg ik een foutmelding (weet verder ook niet of het iets te maken kan hebben met die herinneringen):

"Microsoft Office Outlook werkt niet meer, er is een probleem opgetreden
waardoor het programma niet meer goed werkt. U krijgt een melding als een
oplossing gevonden is."
Dus de bovengenoemde foutmelding. Verder heb ik ook zo'n programmatje van de norton website gedownload waarmee je norton echt zou moeten kunnen verwijderen, en voor zover ik kan inschatten lukte dit ook dus denk ik niet meer dat norton het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:51
Heb je outlook ook al een keer opnieuw geinstalleerd? Als ik het zo hoor zou ik toch eens een herinstallatie van je OS gaan overwegen zodat je helemaal schoon kunt beginnen. Op die manier kun je in ieder geval een aantal zaken uit gaan sluiten

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
voor mensen die hier ooit nog op terechtkomen: ik heb toch maar gewoon vista opnieuw geinstalleerd, nu lijkt outlook wel weer gewoon te functioneren
Pagina: 1