PS3 bluetooth headset gedraagt zich vaag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Nog niet zo heel lang heb ik een Sony Blauwetandjes Headset.

Het apparaatje gedraagt zich echter heel vreemd. Het wil namelijk op sommige tijden simpelweg niet aan. Normaal gesproken moet je de power knop 3 seconden vasthouden en dan gaat ie aan. Dan gaat er een rood circelvormig lampje (rondom mute mic) branden.

Ik heb em vanmiddag nog gebruikt en leeg kan ie echt niet zijn, aangezien ik em maar een klein half uurtje gebruikt heb. Nu zit ie in z'n houder maar doet ie verder niets. Normaal gaat dat rode lampje knipperen (ten teken dat ie aan het opladen is). Nu doet ie dus helemaal niets. Ook krijg ik em niet aan door de power knop in te drukken.

Dit gaat eigenlijk al een tijdje zo. Dan kan ik em gebruiken, en doet ie het spontaan ineens weer en dan doet ie weer helemaal niets. Ik begrijp er niets van. Het maakt ook geen verschil of ik em aan de ps3 of aan de pc haak om op te laden, of de bovenkant gebruik om aan te sluiten.

Iemand idee wat dit ding heeft?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Denk dat de accu dood is.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een probleem/vraag betreft heb ik het topic verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Ik had de headset aan de Ps3 verbonden met de usb kabel. Voor lange tijd deed ie helemaal niets, totdat zo'n 2 uur later hij ineens begon te knipperen. Ik dacht, mooi die is weer aan het opladen. Maar ik kan em nog steeds niet aan doen. Ik snap er echt niets van..

Mijn YouTube Channel