Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 22:28
Ik geb een laptop met een gebruikersaccount en die krijgt een nieuwe eigenaar.
Ik maakte dus een nieuw account aan, verwijder de oude en verwijder ook de map C:\Users\oude-gebruikersnaam. Maar nu krijg ik soms (geen idee waneer) deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/0557/fout.png

Peuterspeelzalen (niet mijn idee!) is dus de oude gebruikersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3N3S
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15
Het antwoord staat in de melding. Heb je al chkdsk c: /r /f gedraaid vanuit cmd.exe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Controleer even je schijf... Hier zie je hoe je CHKDSK moet gebruiken om je schijf te controleren op Vista.. (http://www.vistax64.com/t...12-check-disk-chkdsk.html)

Waarom trouwens geen clean install als je hem weggeeft? Heb je trouwens de gebruiker, Peuterspeelzalen al verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
De gebruiker is verwijderd, en is geen instalatiemedium aanwezig (en die gaan we niet kopen) en bij de laatste 3 reboots is de schijf al gechecked.

En nee, het is niet mijn laptop. En een rotding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een tooltje op het net dat profielen kan unlocken. als je dat tooltjes gedraaid hebt dan ga je naar je profielen en verwijder je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:47:
...en bij de laatste 3 reboots is de schijf al gechecked.
Dat is scandisk, geen chkdsk. Gecorrigeerd :>

[ Voor 20% gewijzigd door DUX op 24-03-2010 16:11 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Profielen verwijder je bij "Systeemeigenschappen -> Profielen". Heb je dit gedaan of heb je gewoon via Windows Verkenner de map gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
DUX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:51:
[...]

Dat is scandisk, geen chkdsk.
ow...
* Peetz0r doet chkdsk
* Peetz0r haat die afkorting
* Peetz0r haat windows - niet mijn laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:51:
[...]

Dat is scandisk, geen chkdsk.
Scandisk is er helemaal niet voor NT en heeft geen support voor NTFS.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:
Profielen verwijder je bij "Systeemeigenschappen -> Profielen". Heb je dit gedaan of heb je gewoon via Windows Verkenner de map gewist?
Ik heb het gebruikersaccount (in het configuratiescherm) gewist en daarna de map verwijderd. Daarna heb ik vanuit ubuntu (op m'n usb-stick) alle lege ruimte 35 keer ge... uuhm leeg gemaakt. Toen windiws weer gereboot en nu krijg ik soms die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
^^^^ we have a winner.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Doorzoek je registry eens op 'Peuterspeelzalen', misschien dat er toch nog een programma - overigens op een hele rare manier! - gekoppeld is aan deze folder.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Profiel =/= Gebruikkersaccount?
Zucht, windows terminologie. Kan windows me dat niet even vertellen als ik een gebruikersaccount verwijder?! (dat is een vrij serieuze vraag). En op welke widows versies is dit van toepassing? 2k? XP? 2k3? Vista? 2k8? 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Kun je geen clean install / restore van fabrieks image doen? Dan blijft er zeker weten geen troep achter :)

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 24-03-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
ThinkPadd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:07:
Kun je geen clean install doen? Dan blijft er zeker weten geen troep achter :)
Ik heb geen:
  • tijd
  • windows-cd
  • moed
  • herstelpartitie
  • €200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Anders download je even een oem dvdtje van dezelfde versie? Je eigen serienummertje invullen en klaar ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:07:
[...]

Zucht, windows terminologie. Kan windows me dat niet even vertellen als ik een gebruikersaccount verwijder?! (dat is een vrij serieuze vraag). En op welke widows versies is dit van toepassing? 2k? XP? 2k3? Vista? 2k8? 7?
Allemaal

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:08:
[...]

Ik heb geen:
  • tijd
  • windows-cd
  • moed
  • herstelpartitie
  • €200
Ik ga er vanuit dat er al een legitieme versie van Windows op staat. Dus dat hoeft geen 200 euro te kosten. Want vrijwel elke laptop heeft een OEM licentie stikker aan de onderkant van de laptop zitten. CD'tje downloaden, op usb stick of DVD knallen, installeren > Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Niels_1989 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:15:
[...]

Ik ga er vanuit dat er al een legitieme versie van Windows op staat. Dus dat hoeft geen 200 euro te kosten. Want vrijwel elke laptop heeft een OEM licentie stikker aan de onderkant van de laptop zitten. CD'tje downloaden, op usb stick of DVD knallen, installeren > Klaar.
De arme man zegt toch dat hij geen tijd heeft....

Ik denk dat dit probleem heel makkelijk op te lossen is als iemand met wat meer kennis erachter gaat zitten.

Heeft het nieuwe account ook adminrechten?
Niels_1989 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Tja, 'geen tijd'. Heeft ie het zo druk met masturberen? Wat een onzin. 's Avonds maak je ook wel tijd vrij voor je vrouw.
Een Windows herinstallatie duurt zo'n half uur tot een uur. Afhankelijk van je hardware natuurlijk. Dit topic maken en afwachten op oplossing kost al meer tijd dan een herinstallatie. :)
Totaal overbodig dit bericht... Laten we de oplossing zoeken en ophouden over een herinstallatie.

[ Voor 30% gewijzigd door korgakos op 24-03-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Niels_1989 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:15:
[...]

Daar heb ik dus geen tijd voor, en ik wist niet dat je die legaal kon downloaden?! (ik heb thuis wel xp liggen voor mezelf, maar daar blijft het bij). En er staan programma's op die je niet kan downloaden en/of kopen. En ik dacht (ooit) binnen 5 minuten klaar te zijn.

maar chkdsk is nu rond de 21% aan het hangen (al ruim 20 minuten) dus... hard reboot?! chkdsk+reboot klint als slecht voor de schijf, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik weet zeker dat hij minder tijd kwijt was geweest als hij gewoon een reinstall had gedaan, maar dat terzijde.

@TS, waarom begin je zonder studie/onderzoek aan een Vista-OS terwijl je van toeten noch blazen weet? Misschien is het een klusje voor een vriend oid, maar ik vraag me af waarom je die klus hebt aangenomen.

Nvmd, je hebt mijn vraag al beantwoord :P

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 24-03-2010 16:23 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
korgakos schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:20:
[...]

De arme man zegt toch dat hij geen tijd heeft....

Ik denk dat dit probleem heel makkelijk op te lossen is als iemand met wat meer kennis erachter gaat zitten.

Heeft het nieuwe account ook adminrechten?
Tja, 'geen tijd'. Heeft ie het zo druk
Modbreak:En hoe is dat relevant? Als je je niet kunt gedragen dan kun je beter uit een topic weg blijven...

Een Windows herinstallatie duurt zo'n half uur tot een uur. Afhankelijk van je hardware natuurlijk. Dit topic maken en afwachten op oplossing kost al meer tijd dan een herinstallatie. :)

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 24-03-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Ik *kan* geen herinstallatie doen want een specifiek programma moet blijven staan (nieuwe eigenaar is van het bedrijf waar vorige eigenaar ook werkt). Het is ook niet mijn beslissing of er een herinstall gedaan wordt. Het gaat hier gewoon over het verwijderen van een gebruikersaccount en een probleem dat daaruit voortkomt. Om nu achteraf te gaan zeuren over een reinstall is nogal zinloos....

Nu de volgende vraag: Kan een harde reboot tijdens chkdsk kwaad of niet?
edit:
Hij is nu op 36%, hij doet het dus nog!

[ Voor 5% gewijzigd door Peetz0r op 24-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:30:
Ik *kan* geen herinstallatie doen want een specifiek programma moet blijven staan (nieuwe eigenaar is van het bedrijf waar vorige eigenaar ook werkt). Het is ook niet mijn beslissing of er een herinstall gedaan wordt. Het gaat hier gewoon over het verwijderen van een gebruikersaccount en een probleem dat daaruit voortkomt. Om nu achteraf te gaan zeuren over een reinstall is nogal zinloos....

Backup maken van die bepaalde software en daarna full format C en Vista opnieuw installeren?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:30:
Niet als je het toch gaat formatteren, anders zou ik het je niet aanraden :) Hij zit namelijk in je MFT te lezen en schrijven, dat wil je niet om zeep helpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 24-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Touchdomex schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Backup maken van die bepaalde software en daarna full format C en Vista opnieuw installeren?
NEE!
Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

NEE!

Wat is er moeilijk om een aantal bestaande dingen te backuppen? Of ga je liever hier in discussie over de tijd die je er wel niet kwijt aan bent en omdat het niet van jou is in plaats van het oplossing?

Veel programma's hebben een backupsysteem ingebakken. Hebben ze dat niet dan is er altijd wel een bepaald bestand of map waarin alles word opgeslagen voor zo'n systeem. Niet moeilijk, maar kost wel eventjes wat tijd afhankelijk van de software.

[ Voor 25% gewijzigd door Touchdomex op 24-03-2010 16:37 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Eigenlijk niet, je wilt immers een gebruiker verwijderen en dat wil je bereiken door de map van de gebruiker weg te gooien. Dat is puntje 1.
Het feit dat er wordt aangegeven dat de schijf beschadigd is, kan duiden op een hardwarematig defect (verrotte schijf) of een softwarematig defect (corrupt MTF etc.). Het laatste zou je kunnen elimineren met een chkdsk, als daar uitkomt dat de HDD verrot is (hardwarematig dus), dan zou je toch een nieuwe schijf moeten aanschaffen en alsnog alles opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

maar wat ik wle zie aan de melding dat 'iexplore.exe' (internet explorer) die melding geeft
dus het heeft te maken met IE
zoek daar es verder
miss komt die melding alleen als je IE start?
zoek eens uit

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
F.West98 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:40:
maar wat ik wle zie aan de melding dat 'iexplore.exe' (internet explorer) die melding geeft
dus het heeft te maken met IE
zoek daar es verder
miss komt die melding alleen als je IE start?
zoek eens uit
Scherp!

Deze melding kwam met het starten van IE, maar ook op andere momenten heeft de eigenaar (ik niet) deze melding gezien. CHKDSK is nu 80%...

En Matis, voorzover ik weet heb ik het account eerst in het configuratiescherm erwijderd voordat ik de map heb verwijderd. Het kan ook zijn dat dit niks met elkaar temaken heeft, en dat de laptop (niet alleen de schijf :P) verrot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Waar staat dit? Configuratiescherm?
Het zoekding vindt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Rechtsklik My Computer > Properties > tabje Advanced > knop Settings onder User Profiles
Maar dat zou niet veel anders moeten doen dan via Control Panel > User management (of hoe het daar ook moge heten).

[ Voor 39% gewijzigd door Reptile209 op 24-03-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb het gebruikersaccount (in het configuratiescherm) gewist en daarna de map verwijderd.
Waar staat dit? Configuratiescherm?
Dus heb je de account nu verwijderd of niet :?

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 24-03-2010 17:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:07:
[...]

Zucht, windows terminologie. Kan windows me dat niet even vertellen als ik een gebruikersaccount verwijder?! 7?
Account != homedir a la linux. Waarschuwt Linux wel dan als je als root homedirs wegdondert?
Ga niet het OS de schuld geven van iets wat jij als (aangemelde) beheerder doet he ;)

Iets minder aangebrand reageren lijkt me voor meerdere personen hier wel verstandig.
Heeft te maken met de toon en muziek enzo.

Je verwijdert met deze actie eerst de koppeling username & SID en daarna blijft er een restant aan bestanden over met een onbekende *want verwijderde* eigenaar.
Die chkdsk melding is wat gemeen in dit geval, oudere Windows versies gaven tenminste een heerlijk oninterpretabele errormelding terug die van allles kon betekenen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Root =/= beheerder
Beheerder is iemand met sudo-rechten (in Ubuntu tenminste) en ja, gksudo geeft een waarschuwing. En het verwijderen van accounts doet gewoon wat je ervan verwacht... Root is afblijven!
sudo -s
deluser jantje
rm -r /home/jantje
^D
Niks aan de hand...

En ik heb het account verwijderd, maar ik weet niks van een profiel of wat dan ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Peetz0r op 24-03-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Jemig P.E.T.E.R.... Als iets niet helemaal lukt omdat je er te weinig kennis van hebt, geef dan niet datgene de schuld dat het niet lukt, ga niet vergelijken met andere dingen, want andere dingen zijn niet voor niets ANDERE dingen. Geef vooral jezelf de schuld voor gebrek aan kennis.

Verdiep je in hetgeen je wilt bereiken voordat je allerlei knoppen in gaat drukken.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
misschien een gek idee hoor, maar wat als je de user met dezelfde naam opnieuw aanmaakt en dan op de juiste manier verwijdert?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:25

boesOne

meuh

Goed maar even afgezien van hoe wel niet user verwijderen.. die disk is wel aan het doodgaan. Een hanger in checkdisk is wel een teken aan de wand..

* boesOne dondert ook altijd vrolijk de gebruikers mappen weg ipv via de officiele weg.. gaat eigenlijk altijd gewoon goed :P

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rupie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:30:
misschien een gek idee hoor, maar wat als je de user met dezelfde naam opnieuw aanmaakt en dan op de juiste manier verwijdert?
Dan maakt Windows gewoon een gebruikersmap aan met de naam "<naam folder die er al is>.001" of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
boesOne schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:37:

* boesOne dondert ook altijd vrolijk de gebruikers mappen weg ipv via de officiele weg.. gaat eigenlijk altijd gewoon goed :P
Kan ook wel, mits je eerst takeown.exe en subinacl eroverheen jast en ProfileList uit je HKLM hive opschoont is dat ook een manier. Maar da's meer geluk dan wijsheid.
P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:25:
Root =/= beheerder
Beheerder is iemand met sudo-rechten (in Ubuntu tenminste)
Ubuntu? Nepperd, gebruik dan ook een echt FOS. FreeBSD ofzo ;)

Maar je snapt de bedoeling wel van de vergelijking? :)
Dat een Windows client OS anders in elkaar steekt en een andere manier van profile configuratie hanteert is nou eenmaal zo, het gebruikersprofiel wordt zelfs door het OS aangemaakt (en niet door een admin of met een copy uit /skel ).

[ Voor 39% gewijzigd door alt-92 op 24-03-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

P.E.T.E.R. schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:25:
Root =/= beheerder
Beheerder is iemand met sudo-rechten (in Ubuntu tenminste) en ja, gksudo geeft een waarschuwing. En het verwijderen van accounts doet gewoon wat je ervan verwacht... Root is afblijven!
sudo -s
deluser jantje
rm -r /home/jantje
^D
Niks aan de hand...

En ik heb het account verwijderd, maar ik weet niks van een profiel of wat dan ook.
En in windows is een beheerder iemand met administrator rechten. Mij maak je niet wijs dat vista je niet expliciet om adminrechten vroeg vooraleer je een user map buitenkeilde 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:48:
[...]

En in windows is een beheerder iemand met administrator rechten. Mij maak je niet wijs dat vista je niet expliciet om adminrechten vroeg vooraleer je een user map buitenkeilde 8)7
De map had ik vanaf mijn ubuntu-live-omgeving verwijderd, vlak voor het overschrijven van "lege" ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Aap uit mouw..

Vandaar dat je je chkdsk prompt kreeg. Als je dit dus gewoon op de juiste manier vanuit Windows had gedaan had je die melding ook niet gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Wacht ff, maakt het tegenwoordig uit hoe ik een map verwijder?
Is NTFS allergisch voor Ubuntu? Ik dacht dat dat alweer 2 jaar geleden was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Vista had je vermoedelijk gewaarschuwd voor de consequenties van het weggooien van een profielmap van een (actieve) user. Dus dat had mogelijk wel uitgemaakt ja. Ik weet niet hoe *nix distro's tegenwoordig met NTFS omgaan, misschien dat daar nog gekke dingen kunnen gebeuren.

't Is misschien een beetje een long-shot, maar kan je system restore gebruiken naar voor het moment van wissen van user + folder? Misschien herstel je daarmee voldoende om een en ander alsnog netjes via Windows te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Naar mijn mening, als je op de officiele manier het profiel verwijdert en als het eventueel nodig is erna de mappen verwijdert moet er niets aan de hand zijn:

Kort gezegd:

1) Maak nieuw profiel aan met admin rechten of Log je in als Admin (iig niet het te verwijderen account..)
2) Verwijder het profiel
3) start pc opnieuw op
4) delete overgebleven bestanden (optioneel)..

Rara waar kan het fout gaan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Hoe goed NTFS-3G ook werkt, het is een non-native driver en risico's zul je altijd hebben dat er een SD blijft hangen of een bitje blijft steken.

Userprofile dirs nuken niet via de daarvoor bedoelde interface vanuit een ander OS blijft riskant zoals je nu ziet.

Pagina: 1