LiteOn CD-brander 12x met BURN-PROOF

Pagina: 1
Acties:

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-02 12:02
Dames/heren even een vraagje:

Ik ben van plan om een LiteOn-CD brander te gaan kopen omdat deze voordelig is en voorzien is van BURNPROOF.

Alleen nou zit ik met de volgende vraag: Welke programma's ondersteunen de LiteOn omdat ik dit merk niet echt ken.

Ikzelf gebruikte altijd: Nero, CDRWin en CloneCD.

En wat zijn jullie ervaringen met LiteOn ???

Ik zou hierover graag wat reacties willen !:?

Verwijderd

Ik heb er vanmiddag ook een gekocht en alles werkt bij mij, dus op naar de winkel zou ik zeggen! ;)

Verwijderd

Dat ding is gewoon super, ik heb hem ook, maar ik zou zeggen gebruik even de search want er zijn al duizenden ;) ervaringen gepost die over het algemeen positief :) zijn.

Verwijderd

ik ben ook van plan om deze fikker te gaan komen , hebben alle 12x10x32 versies burnproof?

Verwijderd

Heb 'm zelf ook net gisteren besteld. Ik ben benieuwd :Z

Verwijderd

Hoe lang doe je nou dan over één 650 mb data cd'tje branden ??? Ik namelijk ongeveer 3 kwartier met 2 x speed. Ik wil graag weten hoe lang je erover doet met 12 x

Verwijderd

Prima recorder maar werkt nog niet met CDRWIN,hoe zit dat bij AirTimeDMC-12,werkt CDRWIN wel bij jouw?

+/- 5 minuten voor een 650Mb schijfje.

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Leuk ding, het enige kutte eraan (en waarom ik hem ook niet koop) is dat hij geen CD-TEXT ondersteund, ik vond dat nou net zo'n leuke feature, maar als je geen cd-speler hebt die dit uit kan lezen valt het nadeel weg....

Verwijderd

met de laatste firmware ondersteunt ie wel cd-text... :)

• Evil-B
Damn, dat meen je, dan bestel ik heb meteen, ik wilde de A-Open kopen omdat deze het wel ondersteund!! WEet je dit echt zeker???

Verwijderd

Hij ondersteund echt cd-text! En Alleen cdr-win doet het niet bij mij. Nero en CloneCD doen het rpima. Ook fireburner doet 't prima.

• Evil-B
Mmhm, dan ga ik maar op jullie advies af, ik heb net ff op de site gekeken, standaard staat het er niet bij dat hij het ondersteund, maar het staat wel ergens in de faq....... Ik lijd nu al enkele dagen een branderloos leven en dat bevalt me neit zo goed.

Thanx Guys.. :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 09 maart 2001 13:57 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Hoe lang doe je nou dan over één 650 mb data cd'tje branden ??? Ik namelijk ongeveer 3 kwartier met 2 x speed. Ik wil graag weten hoe lang je erover doet met 12 x
Plextor 12x => Full: CD 6 minuten

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 11:06

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik heb de lite-on vandaag binnengekregen, prima ding hoor

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

errug goede ervaringen mee...

Als TD: dus heel veel van die dingen door mijn vingers gehad: 0x DOA of RMA => Da's minder dan Plextor (!)

Als (heb nu mijn SCSI setje) ik een IDE brander zou kopen, zou ik die lite-on nemen!

Verwijderd

ik heb deze brander ook....hij is gewoon goed..hij wordt ondersteund door :
NERO
clonecd
easy cd creater

en bijna alle ander programma's hij is bijna het zelfde als de plextor. Je zou namelijk ook de bios kunnen flashen van deze lite-on brander naar een plextor...... het heeft het zelfde loopwerk snapte?

:) en ja hij is relaxend!

Verwijderd

Dat laatste (flashen met plextor-firmware),zou ik alleen maar doen als je snel van je brander af wil.
Plextor en Lite-on hebben dezelfde burnproof technologie, en omdat dit van sanyo komt, zullen er vast wel overeenkomsten zijn. Maar ze zijn echt niet identiek. Het Lite-on loopwerk is een Lite-on loopwerk (hoe verrassend!). Zie de vele topics over dit thema hier op tweakers.
Er is volgens mij ook geen enkele reden om met plex-firmware te flashen! De LS-22 van Lite-on werkt perfect! (Ik heb er zelf een LTR-0841 mee opgewaardeerd tot LTR-12101b, werkt dus prima!)
Als je overigens persé met Cdrwin wilt werken, hier de volgende tip (of het werkt weet ik niet, gevonden ergens in februari, op cdr info)

Quote:After editing the CDRWIN.exe and replacing the LTR-12102B with the LTR-12101B in a HEX-Editor, CDRWIN 3.8D is now LiteON LTR-12101B compatible.
IP: Log

First of all you must go to Adress 000a03d0h.
There is the LTR-12102B.
You only must change the 12102 to 12101 and it works.
Pagina: 1