Toon posts:

Ati II+ in Win2k als 2e kaart probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar aanleiding van al die S3 geruchten er een Ati Rage II+ in gepleurd als 2e kaart onder win2k pro. Hij installeerd hem correct en onder hardware devices doet hij het goed. Maar bij display proberties zie ik maar 1 kaart en monitor :? :? :? en niet de Ati

Verwijderd

Ik heb een ATi-Mach64 (met echt oud VRAM) onder w2k aan de gang gekregen. Onder W98 ging alles super lekker, maar onder w2k ging het idd ook niet goed. Ik moest in mijn BIOS instellen dat de PCI de 1e videokaart is, in windows staat de ATi gewoon als 2e (zoals ik eigenijk ook wil) Dus nu start mijn PC met de ATi op mijn 2e monitor, en op het moment dat ik op w2k kan inloggen springt ook mijn 1e monitor aan met daaraan de voodoo3.

Onder dos is de ATi dus primair, en onder windows is de Voodoo primair. Verder geen probleem of nadeel op 1 ding na, full-screen-dos staat altijd op mijn 2e monitor.

(jaja, lach maar over die Voodoo3 ;) Doet het nog perfect, meer heb ik niet nodig voor UT-engine, en ik heb straks genoeg centen om een GF3/4 te kopen als Epic/iD d'r nieuwe engines in de winkels hebben liggen)

Laat ff weten of het gelukt is!