Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zoek goede mobiele speakers om mijn telefoon op aan te sluiten als ik bijvoorbeeld op het water zit oid. Het enige is dat ik een Nokia N95 heb ipv een Apple. Maar nou is mijn oog gevallen op de Logitech pure fi anywhere 2 aangezien deze voor zijn prijs erg fijn geluid schijnt te hebben. Deze heeft ook een jack input om niet Apple toestellen aan te sluiten.

Nou vroeg ik me af of de geluidskwaliteit hetzelfde is als je een niet Apple toestel aansluit via een kabeltje ipv een Apple via de dock. Heeft iemand daar ervaring mee?

Nokia heeft wel mini speakers maar die geven lang niet het geluid dat ik nodig heb. Daarvoor moet ik toch zijn bij de iPod/iPhone docks. En aangezien ik genoeg vrienden die allemaal een iphone hebben zal dat ook wel gebruikt worden, maar mijn eigen toestel moet er ook wel op kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Logitech Pure-Fi Mobile?? Geeft ook heel aangenaam geluid, (heb 'm zelf hier staan), en is toch scherp geprijsd ;) Ik voeg 'm ff toe!

Heb daar in ieder geval goeie ervaringen mee, de Anywhere 2 zal dan ook prima klinken! :)

En ja: de geluidskwaliteit zal écht wel gelijk zijn aan een Apple!

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 24-03-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:02:
Logitech Pure-Fi Mobile?? Geeft ook heel aangenaam geluid, (heb 'm zelf hier staan), en is toch scherp geprijsd ;) Ik voeg 'm ff toe!

Heb daar in ieder geval goeie ervaringen mee, de Anywhere 2 zal dan ook prima klinken! :)

En ja: de geluidskwaliteit zal écht wel gelijk zijn aan een Apple!
Die Mobile ken ik helemaal niet! Thanks voor de tip. Dacht dat ze alleen voor Apple maakte.