niet goed werkende gtx260 sonic 216sp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:50
Ik heb een 2e hands palit gtx260 sonic 216 sp gekocht (helaas niet via tweakers) en de kaart doet het niet goed. Ik heb vanalles geprobeerd met drivers etc, maar ik wil hier ook niet het probleem oplossen.

De verkoper van wie ik deze kaart heb overgenomen wil verder niet meewerken, er moet nog garantie opzitten maar wil geen garantie bon geven etc, ik ben al bij hem aan de deur geweest en heb het allemaal uitgelegd maar dat wil ook niet helpen.

Ik heb de doos wel en daar staan verschillende barcodes etc op.
De verkoper vertelde me dat deze kaart van Salland vandaan komt dus heb direct hun gemaild met de barcodes maar die zijn hun helaas niet bekend, dus de kaart komt hoogstwaarschijnlijk daar niet vandaan.

Is er een mogelijk om zelf de codes misschien te lezen?
Of is er een andere manier om de winkel te achterhalen waar deze kaart vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:06
mss komt hij wel van salland af maar willen ze gewoon niet meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kun je niet direct naar de fabrikant? die kunnen vaak zien hoe oud het product is, en dan dus garantie leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
Ja dat kan inderdaad ook, de fabrikant is Palit.biz. ik probeer ze te mailen maar ik krijg direct een mail terug: Mail delivery failed: returning message to sender. terwijl op hun site staat dat dat het goede mail adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
dimako_ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:
Ja dat kan inderdaad ook, de fabrikant is Palit.biz. ik probeer ze te mailen maar ik krijg direct een mail terug: Mail delivery failed: returning message to sender. terwijl op hun site staat dat dat het goede mail adres is.
http://www.palit.biz/main/rma.php?lang=en lijkt erop dat ze voor end-users ook niet veel doen...

toch weer even proberen het garantiebewijs te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
defusion schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:32:
[...]

http://www.palit.biz/main/rma.php?lang=en lijkt erop dat ze voor end-users ook niet veel doen...

toch weer even proberen het garantiebewijs te bemachtigen.
proberen word lastig denk ik, die gast had een telefoonnummer aan mij gegeven maar dat is van iemand anders die er niks mee te maken heeft.
Dus genaaid/opgelicht...
Heb naar duits mail adres van palit gemaild en wacht wel op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZJ220706
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2021
Je bent bij de verkoper aan de deur geweest...ik zou stampij maken bij geen medewerking. Is de kaart in 1e instantie opgehaald of verstuurd? Bij opgehaald niet werkend gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Dat is wel balen. Maar wel weer een les voor volgende keer, Met dit soort producten altijd ophalen.
(en dan het liefst via tweakers.net ;))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon aangifte doen bij de politie, je kan wel stampij gaan maken bij die gast, maar daar bereik je zelf niks mee, misschien breng je je zelf nog meer in de problemen.

Is mij ook eens gebeurt zoiets, ander verhaal maar wel oplichting, die kerel wou me nog een tweede 8800gtx verpatsen, ik nee gezegd, en natuurlijk niks ontvangen, had het geld kunnen terugvorderen maar wist ik toendertijd niet, weg waren 480 euro :(, maar gelukkig niet ingegaan op het aanbod van 2, dan was het 960 euro geweest...
Na onderzoek bleek de bankrekening van een of ander italiaans model te zijn :? , die kon (en kan) ik wel schieten, maar de onmacht waar je dan in verkeerd is zo'n raar gevoel, maar wel les eruit getrokken.
Natuurlijk ook met veel zeurverhaaltjes dat als ik die kaarten niet zou kopen hij zijn familie niet kon verzorgen, had ik maar geweten van dat terugvorderen.

Ik zelf zou zin hebben om naar die kerel (of "dame") toe te gaan met wat vrienden en het geld zelf weer mee terug nemen, maar dat levert meer problemen op dan het oplost, zo zit de wereld jammergenoeg in elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:57
Maar wat doet de kaart dan niet goed? Misschien is het gewoon iets wat heel gemakkelijk opgelost kan worden, of ligt het helemaal niet aan de kaart maar is het iets anders.
Pagina: 1