Ik heb al ruim een maand last van een internetverbinding die zo nu en dan opeens wegvalt. Soms is het een kwestie van dat de internetverbinding gewoon even "lagt" en dan weer terugkomt, soms zegt Windows dat er "geen verbindingen beschikbaar zijn" en moet ik de PC opnieuw opstarten en soms laat Windows wel alle netwerken nog zien, maar kan ik niet met mijn eigen netwerk verbinden (Problemen oplossen helpt hier ook niet) en wordt het opgelost door de router opnieuw op te starten.
De 2e en 3e komen nauwelijks voor, en hebben (denk ik) ook te maken met het 1e probleem, hoewel het 3e voor alle PCs in het netwerk is en de anderen (volgens mij) alleen voor mij. De 1e komt wel vrij vaak voor (enkele malen per dag).
Ik zit op Windows 7 Home Premium 64-bit, met een EW-7128g als netwerkkaart. Als router hebben we een (vrij nieuwe) Zyxel P-2602HW-D1A.
Verder gebruik ik WLAN Optimizer met alle opties aangevinkt.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb wel gewoon genoeg signaal dus daar kan het niet aan liggen.
De 2e en 3e komen nauwelijks voor, en hebben (denk ik) ook te maken met het 1e probleem, hoewel het 3e voor alle PCs in het netwerk is en de anderen (volgens mij) alleen voor mij. De 1e komt wel vrij vaak voor (enkele malen per dag).
Ik zit op Windows 7 Home Premium 64-bit, met een EW-7128g als netwerkkaart. Als router hebben we een (vrij nieuwe) Zyxel P-2602HW-D1A.
Verder gebruik ik WLAN Optimizer met alle opties aangevinkt.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb wel gewoon genoeg signaal dus daar kan het niet aan liggen.