Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nu even een lastige vraag stellen waar ik hoop dat jullie serieus op willen reageren.

Op dit moment mag ik mijn abbo gaan verlengen bij KPN, zelf had ik daar de N900 voor in gedacht echter KPN gaat deze zelf NIET leveren. Naar een ander gaan of naar een belcompany/phonehouse enz. gaan heeft voor mij geen zin omdat ik VEEL korting bij KPN krijg omdat ik al 12 jaar KPN mobile klant ben.

Op de KPN site staan aardig wat toestellen, maar nu weet ik niet wat een goede tweede keus is. Deze selectie heb ik al gemaakt.

HTC HD2 => helaas WinMo, maar hoe slecht is het echt?
Nokia phones => hebben helaas nog Symbian en op de 5800 van de vrouw en de n97 van mijn pa merk ik dat Symbian niet echt multimedia geschikt is met internet gebruik en touchscreens.
Google phones liever niet => hoe goed werkt het nog als de verbinding met Internet er niet is?

Zoals jullie zien best lastig en eigenlijk geen leuke keuze, ik had mij al verheugd op een N900 (eigenlijk is er geen gelijkwaardige)

Graag jullie gedegen advies want ik weet het even niet.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja Android wil je niet, Symbian vind je niet fijn en Windows Mobile zou ik zelf niemand aanraden.
Maar wat is het probleem dat je voor Android internet nodig hebt? Dat neem je er toch gewoon bij? Anders zijn alle telefoons die je noemt imo niet nuttig.
Ik zou zelf voor de N900 gaan als het niet teveel kost, wat is het prijsverschil in totaal tussen KPN en belcompany?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Zou het geen optie voor je zijn om een KPN abonnement te nemen met (dure) telefoon, die telefoon te verpatsen en met de opbrengsten je N900 (deels) te bekostigen?

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:21
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:40:
Tja Android wil je niet, Symbian vind je niet fijn en Windows Mobile zou ik zelf niemand aanraden.
Maar wat is het probleem dat je voor Android internet nodig hebt? Dat neem je er toch gewoon bij? Anders zijn alle telefoons die je noemt imo niet nuttig.
Ik zou zelf voor de N900 gaan als het niet teveel kost, wat is het prijsverschil in totaal tussen KPN en belcompany?
Mee eens, niets is erger dan een jaar of twee met een telefoon MOETEN doen die je eigenlijk niet hebben wilt. Ik heb mijn N900 ook gewoon bij de belcompany vandaan en het bevalt me wel prima eigenlijk allemaal.

NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij KPN 5 euro korting op het normale abbo en ik krijg tevens 5 euro korting op internet gebruik en ik mag elke toestel van hun site kiezen zonder bijbetaling.

Het scheeld mij dus per 2 jaar minimaal 240 euro en ik krijg elke toestel van de KPN site voor niets.

SimOnly nemen ergens en toestel los kopen heb ik al doorberekend en dat scheeld helaas ook niet zo veel. Mijn vaste klanten korting is zo "hoog" dat ik al simonly tarieven hoef te betalen.

Toestel nemen en verkopen klinkt wel als een goede optie, maar ja wat krijg je gemiddeld voor een telefoon terug tov nieuwprijs?

Symbian heeft een beetje de boot gemist, op mijn N958GB is het wel goed maar zoals ik al zei touchsreen en internet gebruik is het net niet.

Android ken ik niet goed genoeg, buurman heeft een Android phone en toen zijn internet er even niet was kon hij bijna niets meer met het toestel. Wellicht heb ik een verkeerd beeld van Android maar dan hoor ik het graag.

KPN wist mij ook nog te melden dat ik voor een SonyEric X10 kon gaan omdat die volgende maand leverbaar is. Is dit wellicht een aardige optie tov de N900??

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 10:16 ]

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:14:
Toestel nemen en verkopen klinkt wel als een goede optie, maar ja wat krijg je gemiddeld voor een telefoon terug tov nieuwprijs?
De vuistregel die je kan hanteren voor tweedehands apparatuur is zo'n 70% van de nieuwprijs.
Nu zal het in jouw geval natuurlijk een splinternieuwe telefoon in verpakking betreffen, dus kun je dat percentage nog wel wat verhogen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm op zich is dat wel een optie, maar net even snel op marktplaats gekeken en daar zijn er wel heel veel en hoogste bod is daar 250 dus dan nog zou ik 300 voor het toestel moeten uitgeven.

Welke toestel zouden jullie nemen zonder al mijn argumenten te lezen? Let wel moet wel op de site van KPN aangeboden worden.

X10 van sony staat er niet maar die komt volgende maand zeker.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het klinkt niet echt alsof je in smartphoneplatforms zoals Windows Mobile en Android verdiept hebt. We verwachten dat je vantevoren op zoek gaat naar reviews en ervaringen met de modellen waar je uit wilt kiezen. Tevens verwachten we dat je minimaal zelf kunt beslissen welke telefoon er wel en niet geschikt voor je zijn. Eventuele specifieke vragen met betrekking tot de keuze kunnen we best mee helpen, maar op deze manier werkt het dus niet.

In Het algemeen beleid kun je lezen waar een topicstart aan moet voldoen. Ik stel voor dat je je eerst wat meer verdiept in de materie. Als je daarna nog vragen hebt dan kun je er een nieuw topic over openen, maar dan wel met specifieke vragen en onder vermelding van wat je eigen overwegingen zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.