Webcam Asus Pro59L ondersteboven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:58
Hallo mensen,

Ik heb hier een Asus PRO59L een re-install gegeven maar nu geeft de webcam ondersteboven beeld. Heb al wat gezocht op Google maar nog geen passende oplossing gevonden. Op de Asus site staan driver update voor het desbetreffende hardware id maar bied geen resultaat. Het betreft in dit geval om hardware id 064e en er draait Windows 7 HP 64 bit op. Asus geeft op zijn website aan de hand van het hardware id een SunYin (?) webcam is.

Ik kan btw ook geen vinkje of iets plaatsen om het ondersteboven ongedaan te maken in Windows zelf.

Wie kan mij helpen?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb precies hetzelfde probleem..
Ik had eerst windows vista, maar op aanraden van een vriend heb ik nu windows 7 erop en mijn webcam geeft ook een ondersteboven beeld aan???
Heb je misschien ondertussen een oplossing gevonden?

Groetjes

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:34

arie_papa

Running on Ubuntu

Beetje old school out of the box denken misschien, maar waarom zet je de webcam niet op zijn kop :+

[ Voor 21% gewijzigd door arie_papa op 15-09-2010 16:25 ]

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
skinlee78 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:25:
Beetje old school out of the box denken misschien, maar waarom zet je de webcam niet op zijn kop :+
Gaat wat lastig met een ingebouwde webcam in een laptop he :P

Waarschijnlijk een driversissue, de webcamdrivers hebben wel altijd de optie om horizontaal en/of vertikaal te spiegelen, echter kun je deze niet vanuit alle programma's aanroepen afaik.