Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microfoon/skype probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het hier verkeerd post mijn excuses.

Hallo,

Het betreft de nieuwe pc( een HP p6320) van mijn vriendin

Bij skype valt het geluid van haar kant heel vaak weg en of stoort het heel vaak ( verschillende microfoons toegepast). Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit aan zou kunnen liggen.... misschien dat iemand anders hier mee kan helpen..

als laatst heb ik nog een vraag maar dat heeft te maken met ¿''stereomix''?. Wij spelen nog wel eens een potje CoD4 samen. Nu krijgt ze de foutmelding iwmp.exe error ofzo en als je die stereomix inschakelt kan ze wel spelen maar dan kan ze niet gebruik maken van haar microfoon.

Mocht iemand een antwoord weten over 1 van de 2 of dat ze misschien in verband staan met elkaar hoor ik het graag.

alvast bedankt voor de moeite

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
ik zou eens beginnen met het checken van alle drivers. Heb je overal de laatste versies van geinstalleerd?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Eerste waar ik naar heb gekeken. en maakt geen verschil

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier kunnen we weinig mee.

Is het netwerk bedraad of wireless? Is hier al mee getest? ZIt je uberhaupt bij je vriendin in huis of speel je via internet? Is dan het internet/modem/router/switch niet naar zijn grootje?

Heb je al gekeken op de site van HP? de nieuwe SoftPaq-manager gebruikt? Het OS (welk OS???) laten checken of opnieuw geinstalleerd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
-Wireless en ook hiermee is mee getest ( met een oudere pc werkte het zelfs nog uitstekend alleen geeft haar nieuwe pc problemen)
-Skype en zowel gaming gaat over het internet.
-of het stuk is -> lijkt me sterk want haar laptop op het netwerk bij haar thuis + de familie pc ( andere pc) werken allemaal uitstekend zonder enig probleem
-naar de site gekeken? Nee maar ga ik nu wel direct doen.
-Softpaq manager zegt mij helemaal niks mar ga mij er nu even in verdiepen. bedankt voor de tip
-Ze gebruikt Windows 7 64 bit

excuses voor de weinige informatie hoop zo wat meer info te hebben gegeven. bedankt voor beide reacties trouwens tot zover

Update*

Ik heb Softpaq manager gedownload en via teamviewer bekeken op haar pc maar kwam niks uitvoort wat het probleem verhielp.
Ook heb ik de HP site bezocht en heb daar enkele stappen geprobeerd die bij de ondersteuning te vinden waren voor de lijningangen en ook dit hielp niet....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 21:25 ]