multiplier wel omlaag, niet omhoog?

Pagina: 1
Acties:

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 13:13
Mijn met potlood geunlockte Duron 700 wil op mijn MSI K7T Turbo de multiplier niet omhoog zetten :'( Ik heb al van alles geprobeerd:

- processor draait bij 7*133 vrolijk op 933 MHz, zou 7.5*100 dus m.i. makkelijk moeten halen.
- L7 bruggetjes ingekleurd, voor een standaard hoger voltage.
- Alle 3 verschillende BIOS- versies geprobeerd.
- L1 bruggetjes ingekleurd, wel 10 keer met 10 verschillende potloden. En de multiplier wil wel omlaag, dus streepjes zijn wel goed, toch?

Hebben jullie misschien een idee wat ik nog kan proberen?

Verwijderd

en 7.5 * 133 doet ie dat wel?

henk

• RgR
Nee, met geen mogelijkheid is de multiplier op 7.5 te krijgen. Als ik dat probeer, blijft mijn beeldscherm uit en gebeurt er verder niks...

Verwijderd

Ja, ik heb dat zelfde moederbord met een TB850@1000
Ik wil eigenlijk graag mijn multiplier naar 7,5 zetten en de fsb op 133. Zo is mijn fsb dus hoger en mijn pc sneller.

• RgR
Freezy, kan je in de BIOS wel mp 7.5 selecteren? Anders moet je even de nieuwste BIOS downloaden, die zorgt dat je ook lagere multipliers dan de standaard kan kiezen.

Ik kan de multiplier wel op 7.5 zetten in het BIOS, maar dan gaat dus mijn monitor uit en doet ie niks meer...

Verwijderd

trouwens bij mijn mamaplank moet ik een jumper omzetten om met de multiplier te kunnen spelen

• RgR
Wat denken jullie, kan het aan de streepjes liggen? Of zou de multiplier dan ook niet omlaag kunnen?
Pagina: 1