Ik heb hier een usb dongel van vodafone met een KPN simkaartje erin. De software van vodafone wilt dus geen verbinding maken. Maar ik heb een keer eerder software gehad die wat wel deed maar ik kan de naam me niet meer herinneren. en googlen met het woord dongel erin komt op dat ding van kpn uit, maar niet op software waarmee ik een 3g verbinding op kan zetten.
Type dongel: huawei e3520
Kent iemand hier de juiste software voor? Ik kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer in google ingetypt heb om op een alternatief pakketje te komen om die 3g verbinding op te zetten. De site van huawei is ook niet geweldig. Wil je zoeken, staat hij ingesteld op worldwide en is de site engels. Druk je op zoeken is deze opeens in het chinees. Dus dat zoekt ook niet handig ofzo...
bedankt,
Mike
p.s. ik ben dus niet op zoek naar de DRIVER maar naar een applicatie om de 3g verbinding op te zetten...
Type dongel: huawei e3520
Kent iemand hier de juiste software voor? Ik kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer in google ingetypt heb om op een alternatief pakketje te komen om die 3g verbinding op te zetten. De site van huawei is ook niet geweldig. Wil je zoeken, staat hij ingesteld op worldwide en is de site engels. Druk je op zoeken is deze opeens in het chinees. Dus dat zoekt ook niet handig ofzo...
bedankt,
Mike
p.s. ik ben dus niet op zoek naar de DRIVER maar naar een applicatie om de 3g verbinding op te zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door mike1992 op 23-03-2010 22:19 ]