Software voor een 3g modem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Ik heb hier een usb dongel van vodafone met een KPN simkaartje erin. De software van vodafone wilt dus geen verbinding maken. Maar ik heb een keer eerder software gehad die wat wel deed maar ik kan de naam me niet meer herinneren. en googlen met het woord dongel erin komt op dat ding van kpn uit, maar niet op software waarmee ik een 3g verbinding op kan zetten.

Type dongel: huawei e3520

Kent iemand hier de juiste software voor? Ik kan me niet meer herinneren wat ik de vorige keer in google ingetypt heb om op een alternatief pakketje te komen om die 3g verbinding op te zetten. De site van huawei is ook niet geweldig. Wil je zoeken, staat hij ingesteld op worldwide en is de site engels. Druk je op zoeken is deze opeens in het chinees. Dus dat zoekt ook niet handig ofzo...

bedankt,
Mike
p.s. ik ben dus niet op zoek naar de DRIVER maar naar een applicatie om de 3g verbinding op te zetten...

[ Voor 6% gewijzigd door mike1992 op 23-03-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Dat lukt mij dus niet. Jou 1e link geeft een pagina waarbij de downloadlink niet bekend is en de rest gaat over drivers voor de e220. Als je via die 1e pagina doorklikt kom je weer op google uit met een soortgelijke zoekterm. en via dat weet ik uit te komen op de huawei zite. Ze bieden een file aan voor de e220. Maar het is een bestand ZONDER extentie. En als ik hem .exe noem is het geen programma. Dus ik kom via google niet echt verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:37
hmm ok ik heb ook beetje kort door de bocht geholpen ik heb mijn huawei e220 wel aan de praat gekregen, ik zal de software zut nodig even napluizen.
Je kunt het modem ook met modem AT commands net zoals oude telefoon modems aansturen, dan zou je na installen drivers etc je hem als modem kunnen gebruiken (inbel verbinding)

http://www.shapeshifter.se/2008/04/30/list-of-at-commands/

vodafone connect software

http://www.business.vodaf.../10_latest/p_software.jsp

wiki huawei E220 pagina
Wikipedia: Huawei E220

[ Voor 70% gewijzigd door EnderQ op 24-03-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
Die files op de Huawei site zonder extensie zijn .zip files. Ik heb ze net even gedownload en kan ze uitpakken. Erg handig dat ze zonder extensie daar staan. Zeker iemand door iemand met een Mac of Unix geupload. Die kijken niet naar een extensie maar in de file zelf wat het is.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek