Toon posts:

[Mede8er 500x] Problemen met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb zojuist de mede8er 500x aangeschaft en het ging allemaal
vrij gemakkelijk moet ik zeggen.
Enige probleem wat voordoet is dat ik bij sommige films wel automatisch ondertiteling krijgt en bij andere weer niet, Op de pc zijn ze wel allemaal met ondertiteling te zien,

Ik heb toegang via network-shortcuts en ik heb tevens ook toegang via Upnp wat weer niet alle fims weergeeft die op mijn harde schijf staan (PC).

Toets "subtitle"op de afstandsbediening geeft niet de mogelijkheid om subtitle UIT om te schakelen naar AAN.
Is iemand bekend met dit probleem en weet evt een oplossing hiervoor?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik zie ongeveer drie vragen, en allemaal missen ze nogal wat info. Wat betreft de ondertitels: bij welke bestanden werkt het wel, en welke niet? Zijn het toevallig mkv-bestanden met ingevoegde subs die wel werken, en avi-files met .srt-bestandjes die ook nog eens een andere bestandsnaam hebben die niet werken?

Voor het UPnP-gedeelte, hij geeft blijkbaar niet alle films weer die je hebt. Zijn de niet weergegeven films wel ondersteund door de speler? Staan ze in dezelfde share?

En van je uit/aan-verhaal kan ik geen chocola maken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
hai,bedankt voor je reactie

Het zijn over het algemeen films met video-ts daar verschild het ook in ,bv heb 2 films met ieder video-ts de pakt wel de ondertiteling de ander niet dit gaat ook op voor films met avi bestand,

dat aan/uit verhaal bedoel ik dat je via de afstansbediening subtitle kan aankiezen ,dan verschijnt er een balk met info waarin ook het rubriek öndertiteling",daarachter staat üit"en normaal zou je denken dat je daarmee evt de ondertiteling kan aanzetten maar daar reageert hij niet op.