Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een aantal berichten over lichtschijnsels tussen toetsen van de Nokia E72 heb ik een andere, in mijn ogen, veel groter probleem. Na een gebruik van ongeveer twee maanden is er ruimte ontstaan tussen het display en het toetsenbord van mijn Nokia E72.
Zowel GSMWijzer (webwinkel waar ik het toestel heb gekocht), Dynafix (reparatiedienst van o.a. GSMWijzer) en Nokia (via Nokia servicepunt Nieuwegein) erkennen mijn probleem niet als een probleem. Hierdoor is het toestel dus al twee keer opgestuurd geweest in de drie maanden dat ik het toestel in mijn bezit heb. Beide keren is het toestel zonder reparatie naar mij teruggestuurd.

Mijn vraag is of meer mensen dit probleem hebben met een Nokia E72? En zo ja, wat je daar dan mee gedaan hebt of mee gaat doen? Of ben ik een zeikert en moet ik accepteren dat ik voor een toestel van 358 euro (betaald in december 2009) dit probleem erbij krijg?

Ik krijg namelijk geen bevredigend antwoord van GSMWijzer en/of Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:52
Mijn Nokia E71 heeft dit "probleem" ook... Zal een veel voorkomend probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het dan niet zo dat daar dan stof en\of vuil tussen gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

yeps zo beetje alle e71 en e72s hebben het, is het design..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer van het design: ik heb hetzelfde probleem met mijn E72. Heb hem nu vier dagen, en er begint zich al licht te tonen tussen het display en de toetsen.
Mijn Nokia E61 die ik 3 jaar heb gehad heeft nooit problemen gehad: niet met software, niet met hardware. Blijkbaar is Nokia duidelijk de massaproductie toer opgegaan, en maakt het ze weinig uit hoe ze hun producten afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het meer als een designFOUT! Zeker als dit ook al bestond op de E71. Ik wil graag mijn E72 omruilen voor een ander toestel maar als Nokia/GSMWijzer het niet erkend als fout/probleem ben ik weer de kleine man tegen de grote bedrijven.

Erg jammer allemaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Bedoel je speling tussen het display en de softkey's? Hoeveel speling/ruimte heb jij ertussen zitten?

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

om het even te visualiseren :Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080722-qgd7jtgawsfn64kapc6kjk8sk6.jpg

Weet niet of je al een plaatje had meegestuurd naar de reparateur?

[ Voor 24% gewijzigd door Ventrigo op 29-03-2010 16:33 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dat zou ik zeker niet normaal vinden, wat koppelt het repair center dan terug?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik dus! Bij mijn Nokia E72 is het wat minder maar ik heb het toestel pas drie maanden. Het ontstond naar ongeveer twee maanden.

Ik heb een foto opgestuurd naar GSMWijzer maar die zien er geen probleem in. Ook is het toestel zonder reparatie teruggekomen van Nokia en Dynafix omdat het volgens hun geen probleem is.

Ik vind het dus wel een probleem omdat dit geheid alleen maar erger wordt. Beide partijen, zowel de fabrikant als de leverancier willen er dus niks aan doen. ik krijg geen nieuw toestel of een andere toestel via GSMWijzer omdat er dus geen probleem zou zijn. En ik krijg te horen dat ik buiten mijn 14 dagen afkoelingsperiode zit. Ja, dat snap ik ook wel!! :( :(

Iemand een idee of ik dit probleem bij een bepaalde instantie kan neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee waar ik terecht kan met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17

kronolith

[EDIT]

Nokia zelf lijkt mij dat ze dit niet als "normaal" kunnen accepeteren? :X

[ Voor 63% gewijzigd door kronolith op 11-04-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dat is nu net het probleem. Ze doen net alsof het hoort!
Pagina: 1