Intel Atom (Pine Trail) en Windows Server

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het bouwen van een Intel Atom systeem (bijvoorbeeld de nieuw D510 Dual Core) en het draaien van Windows Server (bijvoorbeeld 2003 / 2008 / 2008 R2). Ook ervaring met Exchange draaien?

Voor thuis is het niet van belang dat iets snel werkt ,maar stabiel en super zuinig.

bedankt

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
die heb ik gelezen, maar daar worden mijn vragen niet in beantwoord, met name de ervaring opgebied van Windows Server.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

stel daar dan de vraag? :) wie niet vraagt die word overgeslagen. (ofzoiets :P)

windows server zou moeten draaien, de x64 versie ook mits de cpu t ondersteunt (D510 ondersteunt x64) en exchange is in de bijna 150 pagina's wel ergens voorbij gekomen, in de trant van "ik draai exchange en het werkt"

[ Voor 13% gewijzigd door AlexanderB op 23-03-2010 22:10 ]

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
AlexanderB schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:08:
stel daar dan de vraag? :) wie niet vraagt die word overgeslagen. (ofzoiets :P)

windows server zou moeten draaien, de x64 versie ook mits de cpu t ondersteunt (D510 ondersteunt x64) en exchange is in de bijna 150 pagina's wel ergens voorbij gekomen, in de trant van "ik draai exchange en het werkt"
ik begrijp je verhaal, maar als topic starter doel ik op ervaringen op dit gebied, iets wat in jou genoemde topic niet voorkomt met betrekking tot de intel d510.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan kunnen we simpel zijn:

Het is op GoT niet de bedoeling om ervaringen te 'vissen' met een eigen topic. Als er ervaringen zijn, dan kun je ze vinden met de search. Vind je niets, dan kun je je conclusies trekken. Daarom gaat dit topic op slot.

Heb je daarentegen zelf ervaringen, dan mag je ze absoluut delen in een 'ervaringen' topic.

Overigens stel je verder een pure softwarevraag, namelijk "Draait mijn app op $CPU?". Dat kun je als het goed is gewoon op de site van de fabrikant van het softwareproduct achterhalen, en als je er nog vragen over hebt kun je die beter stellen in een softwareforum zoals Serversoftware en Windows Servers

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.