WATERKOELING PANIEK

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
STOM STOM STOM STOM
Ik ben zo handig geweest om alle mailberichten weg te gooien, welke niet meer terug te halen zijn. Ik had mij niet gerealiseerd dat Outlook Express 5 de berichten (in tegenstelling tot mijn versie 4) op de C-schijf bewaarde. Deze is na ISDN problemen geformateerd.....

Kan iedereen die de waterkoelers hebben besteld deze bestelling nog een keer plaatsen op het E-mail adres hermanjr@goudacomposieten.nl

Het SCC-01 koelblok (ID22) is 123,38 gulden.
De SCC-R radiator (ID23) is 141,- gulden.

Prijzen incl BTW, excl evt. verzending vanuit Gouda/Rotterdam

Het SCC-01 koelblok is voorzien van slangen, koelpasta, zelfklevend schuim en divers bevestigingsmateriaal.
De SCC-R radiator is voorzien van een 12v 8cm fan, en een rolletje teflon tape.

Je mag schelden en mopperen dat het allemaal zo warrig gaat, verhuizen en belangrijke dingen doen gaat geloof ik niet helemaal samen. Gelukkig is de verhuizing nu achter de rug en werkt alles weer.

De koelers zijn inmiddels besteld in Canada, en ik wacht op een definitieve bevestiging van aankomsttijd.

Groeten, Herman
http://www.goudacomposieten.nl/waterkoeling

Verwijderd

En nou maar hopen dat iedereen hier zo vriendelijk is om je opnieuw te mailen. Met hoeveel spul blijf je anders zitten? ;)

Verwijderd

Den startende ondernemer?

• php
  • Niet online
Ja, de startende ondernemer.....

Ik had IE5 geinstalleerd, en deze nam netjes de mail van IE4 over. De mail van IE4 had ik echter op een dataschijf staan (E:\, dmv register wijziging) en niet op C, ik ben nooit zo happig op het opslaan van belangrijke dingen op C:. IE5 heeft echter zonder te waarschuwen mijn mail gekopieerd van E naar C.
Nadat er vanalles misging met een ISDN modem, heb ik de C schijf geformateerd, en alles weer opnieuw geinstalleerd, inclusief IE5, en dan aangegeven dat hij de mail op E: moest zoeken. Daar stond echter een oud archief ipv een bijgewerkte.

Microsoft, bedankt! :(

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 20:59
Nou mijn mailtje heb je in ieder geval :)

PS: Nog ff een vraagje: Hoeveel liter moet mijn water reservoir minimaal zijn ?

• risjard
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 14:47
Misschien een tip voor later:
de mail altijd (60 dagen ofzo) op de server laten staan.

• php
  • Niet online
Goeie tip, Risjard. Dat zal ik inderdaad instellen.

Voor mijn probleem had het niet geholpen, aangezien ik alle mail van een bedrijfsserver moest downloaden (de mail van de laatste 5 maanden) waarvan mijn account de dag erop gesloten zou worden (ik ben daar gestopt).

Maar voor de toekomst is het een zeer bruikbare tip! Bedankt!

Verwijderd

Wild Pigeon, dat hangt ervan af of je een of twee CPU`s moet koelen, van het voltage waar ze op lopen en of je Peltiers hebt ingebouwd. Ik heb een Celeron zonder Peltiers en mijn bakkie water met ongeveer 8 liter water warmt maar heel langzaam op. Ongeveer 4 graden in 4 uur bij maximale belasting. Dus in mijn geval is een emmertje water voldoende. Binnenkort kan je het hele verhaal lezen en bekijken in mijn review. Succes
Pagina: 1